TESLA VISION jestem zaskoczony dobrym działaniem

ducarider

Posiadacz elektryka
Cześć
Może trochę za bardzo ostrożny ale działa super. Jestem pod wrażeniem. Trochę za bardzo działa na niskie krawężniki gdzie USS nie piśnie, jednak wolę tak niż nic. Zderzak od spodu nie raz porysowałem. Nawet jak jakieś auto po zaparkowaniu podjedzie z przodu i wróciłem do samochodu to pokazał dokładnie odległość.
Jednym słowem, zrobili robotę. Jedyny martwy punkt to przy cofaniu do tyłu na skręconych kołach. Ale to działa tylko w 360 (BMW) też na zasadzie wizyjnej.
Szacun dla Tesla :)
 

kristof46

Fachowiec
Jeszcze sam z Tesli Vision nie korzystałem.
Widziałem test na YouTube. Fakt wykrywa ona krawężnik ale też taki który absolutnie nie zagraża. Co to zmienia? A no to ze krzyczy stop mimo że i tak musisz podjechać żeby być nad krawężnikiem bo inaczej będziesz np wystawiła z miejsca parkingowe. Co więcej przez takie a nie inne działanie auto zostawia sobie więcej miejsca do większych przeszkód.
W USA może nie ma to znaczenia. U nas nie wspominając o krajach gdzie parkuje się jeszcze ciaśniej może to być uciążliwe.
 

elektryk

Pionier e-mobilności
Ja też jestem pozytywnie zaskoczony, trochę już miałem okazję parkować w różnych miejscach i np. to że dosyć dokładnie rysuje miejsce parkingowe (krawężniki i samochody obok) jest bardzo pomocne przy parkowaniu równoległym. Dzięki temu nie zdarzyło mi się jeszcze najechać na krawężnik, a w BMW miałem zryte felgi przez to.

Jest owszem przewrażliwiony czasami, ale wolę tak bo wtedy zerkam dokładniej w kamery i lusterka.

Gdyby jeszcze rozwiązali błąd że czasami jak szybko ruszysz że świateł i jest "pik" że najeżdżasz na kogoś z przodu to byłoby super. (pewnie kwestia latency)
 

danielm

Pionier e-mobilności
Ja też jestem pozytywnie zaskoczony, trochę już miałem okazję parkować w różnych miejscach i np. to że dosyć dokładnie rysuje miejsce parkingowe (krawężniki i samochody obok) jest bardzo pomocne przy parkowaniu równoległym. Dzięki temu nie zdarzyło mi się jeszcze najechać na krawężnik, a w BMW miałem zryte felgi przez to.

Jest owszem przewrażliwiony czasami, ale wolę tak bo wtedy zerkam dokładniej w kamery i lusterka.

Gdyby jeszcze rozwiązali błąd że czasami jak szybko ruszysz że świateł i jest "pik" że najeżdżasz na kogoś z przodu to byłoby super. (pewnie kwestia latency)
ten błąd piknięcia o którym piszesz mam od zawsze (2019)
 

Koma

Zadomawiam się
U mnie przekłamuje odległości od przeszkody. Praktycznie mnoży razy 2. Przy 80 cm od ściany pokazuje ok 40-45cm. Nie działa też stabilnie. Gdy samochód się zatrzyma odległość czy to z tyłu czy z przodu auta zmienia się i linia faluje. Dla mnie to badziew. Skoda lepiej sobie radzi teraz z wspomaganiem parkowania niż markowa tesla. Ale na to się zgodziliśmy :(
 

elektryk

Pionier e-mobilności
U mnie przekłamuje odległości od przeszkody. Praktycznie mnoży razy 2. Przy 80 cm od ściany pokazuje ok 40-45cm. Nie działa też stabilnie. Gdy samochód się zatrzyma odległość czy to z tyłu czy z przodu auta zmienia się i linia faluje. Dla mnie to badziew. Skoda lepiej sobie radzi teraz z wspomaganiem parkowania niż markowa tesla. Ale na to się zgodziliśmy :(
To pewnie kwestia kto z jakim systemem miał do czynienia wcześniej - ja przerzuciłem się z 5 letniego BMW z całkiem fajnym systemem parkowania - pokazywał na kamerze bardzo wysokiej rozdzielczości kwadraty takie półprzezroczyste na przeszkodach z kolorem oznaczającym odległość + wizualizacje z czujników (ale bez podawania odległości w cm). Tylko że nie pokazywał w ogóle krawężników, a na dodatek miał martwe pola głównie na wysokości drzwi.
 

Bandtio83

Posiadacz elektryka
U mnie przekłamuje odległości od przeszkody. Praktycznie mnoży razy 2. Przy 80 cm od ściany pokazuje ok 40-45cm. Nie działa też stabilnie. Gdy samochód się zatrzyma odległość czy to z tyłu czy z przodu auta zmienia się i linia faluje. Dla mnie to badziew. Skoda lepiej sobie radzi teraz z wspomaganiem parkowania niż markowa tesla. Ale na to się zgodziliśmy :(
Przecież Skoda ma lepszą markę niż Tesla.
 
Top