TESLA VISION jestem zaskoczony dobrym działaniem

TDEV

Zadomawiam się
Tesla Vision działa...ale niestety gdy podjeżdżamy do przeszkody, która nie jest płaską pionową ścianą- np. w garażu, to trzeba baaarrrdddzzoooo mocno się rozglądać i upewnić, że nic nie wystaje w naszą stronę ponad tym co widzi kamera....
Przeszacowałem zdolność TV i cofając do słupka ani ja ani Tesla nie zauważyła wystającego na ok. 10 cm. elementu na słupku. Jeszcze boli jak patrzę na spojler wgnieciony przez to badziewie. Tak więc konkludując OCZY DODOKOŁA TRZYKROTNIE MIMI TW.
 

ELuk

Pionier e-mobilności
Z małymi obiektami to czujniki ultradźwiękowe też mają kłopot.
Swego czasu cofając BMW zachaczylem o pręt wystający z chodnika na metr wysokości, a czujniki ani wizualnie, ani dźwiękowo nic nie pokazały, lusterko było w martwej strefie, a kamery cofania nie było (historia sprzed 20lat).
Tak że tego… 😕
 

itguy

Posiadacz elektryka
ja powiem szczerze, że w tak niewielkim samochodzie jak MY takie wynalazki jak tesla vision są o kant wujka rozbić. Działa to ogromnie nieprecyzyjnie, błędnie pokazuje przeszkody, wiele razy drze się STOP pomimo że jeszcze do przeszkody / krawężnika / słupka jest jeszcze po pół metra. Najchętniej to bym to wyłączył w cholerę bo jak dla mnie to zupełnie niepotrzebne. Na ten moment nie pomaga to w żaden sposób a nawet bardziej denerwuje i rozprasza niż pomaga. Na podstawie tylnej kamery mogliby zrobić powiadomienie o zbliżającym się samochodzie przy wyjeździe z parkingu prostopadłego, lub gdyby dali możliwość powiększenia obrazu z boczenej kamery przy cofaniu / manewrowaniu. Dopuki tego nie dopracują to zbędny bajer.
Możesz wyłączyć dzwięki tego asystenta wtedy pozostaną tylko linie na wyświetlaczu
 

inter

Pionier e-mobilności
Ktoś w nowym Y z HW4, zauważył wolny przewód z przodu przy zderzaku. Podobno przygotowany pod radar, wygląda analogicznie jak w S i X.
1689740794047.png
 
Top