Kuba K.

Posiadacz elektryka

Attachments

  • AFE376B3-2F05-4671-B38C-323039A3F6F0.jpeg
    AFE376B3-2F05-4671-B38C-323039A3F6F0.jpeg
    2 MB · Liczba wyświetleń: 83
  • C8BBA7E4-CC43-4B37-A07B-270B00345800.jpeg
    C8BBA7E4-CC43-4B37-A07B-270B00345800.jpeg
    1,8 MB · Liczba wyświetleń: 85
  • 29A822EF-3208-4DC5-B106-50394C757928.jpeg
    29A822EF-3208-4DC5-B106-50394C757928.jpeg
    2,1 MB · Liczba wyświetleń: 90

nabrU

Moderator

p0li

Pionier e-mobilności
ahh - byłem na tych dwóch ładowarkach kolo Hanoveru w łikend - sykoda że nie wiedziałem to bym potestował
 

karol.kar

Pionier e-mobilności
Koledzy jak mam odróżnić ładowarki w Niemczech i Holandii 150kW od 250 kW? Czy oznaczenie ich to odpowiednio V2 i V3?
Wizualnie ładowarka 150kW ma dwa przewody: CCS oraz teslowy pod starsze S/X
250kW ma jeden przewód CCS.
Na stacjach V2+V3 niestety właściciele S/X z darmowym ładowaniem stoją przypięci przejściówką pod CCS na 250kW, a obok ma wolne 150kW, na którym się tak samo naładuje.
 
Top