Niebezpieczna sytuacja po serwisie w Tesla Warszawa

Olecki

Pionier e-mobilności
W OWU Auto Szyby PZU jest zastrzeżenie że dotyczy tylko szyb pionowych tak więc szklany dach czy szyberdach nie wchodzą w grę, tylko standardowe AC. Podejrzewam że u innych ubezpieczycieli jest podobnie
 

gim-kg

Pionier e-mobilności
W OWU Auto Szyby PZU jest zastrzeżenie że dotyczy tylko szyb pionowych tak więc szklany dach czy szyberdach nie wchodzą w grę, tylko standardowe AC. Podejrzewam że u innych ubezpieczycieli jest podobnie
Wiem o tym, dlatego pytam. Ciekaw jestem jakby ubezpieczyciel podszedł do sprawy tylnej szyby w modelu 3.
 

Olecki

Pionier e-mobilności
Tylna szyba powinna być uznana za pionową. Ja się tylko zastanawiam czy opłaca się robić taki szyberdach z normalnego AC - zwyżki przez kilka lat mogą kosztować więcej niż te 5k z kosztorysu wyżej. Nawet jeśli ktoś ma ochronę zniżek w polisie to działa to tylko u tego samego ubezpieczyciela, jeśli się przeniesiemy to składka pójdzie w górę.
 

slaveq

Pionier e-mobilności
Tylna szyba powinna być uznana za pionową. Ja się tylko zastanawiam czy opłaca się robić taki szyberdach z normalnego AC - zwyżki przez kilka lat mogą kosztować więcej niż te 5k z kosztorysu wyżej. Nawet jeśli ktoś ma ochronę zniżek w polisie to działa to tylko u tego samego ubezpieczyciela, jeśli się przeniesiemy to składka pójdzie w górę.
Może w tym przypadku pomoże ochrona zniżek.
 

piotr_ev

Fachowiec
Hm, w sumie to chyba zapomniałem tutaj napisać jak wyglądała moja wymiana przedniej szyby czołowej. Wymieniałem w firmie Makurat, niedaleko Gdańska (jako bodyshop Tesli). To było w zeszłym roku na jesień. cena wymiany była około 6300 zł brutto.
Wszystko było ok, Pan Dawid zaangażowany w temat Tesli. Miałem mniejszą niedogodność, ponieważ przy odbiorze zauważyłem, że tapicerka jest mocno pobrudzona przy słupkach i podsufitce przy przedniej szybie jakby mechanik po prostu brudnymi rękoma wszystko tam robił nie dbając o to. Pan Dawid był bardzo uprzejmy i wszystko wyczyścił dokładnie za co duży plus za ratowanie wizerunku firmy jako bodyshop tesli. Później dostrzegłem, że w miejscach gdzie była zapewne przeciągana linka do zdemontowania szyby, tapicerka jest poszarpana (odstające włókienka), ale odpuściłem to sobie już bo raz, że dostrzegłem po odbiorze, a dwa, że ja tego nie dostrzegam na codzień więc nie kłuje w oczy ;)
Trzecia sprawa, po wymianie szyby zacząłem czuć smrodki z otoczenia, np. spaliny aut diesli, z kominów domów itd., a przecież filtr w TMY jest tak wielki, że nie powinienem nic takiego czuć + zapachy zaczęły przenikać do kabiny po wymianie szyby. Gdzieś zabrakło kleju/uszczelki pod szybą? nie wiem. po prostu stwierdzam fakty.
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Hm, w sumie to chyba zapomniałem tutaj napisać jak wyglądała moja wymiana przedniej szyby czołowej. Wymieniałem w firmie Makurat, niedaleko Gdańska (jako bodyshop Tesli). To było w zeszłym roku na jesień. cena wymiany była około 6300 zł brutto.
Wszystko było ok, Pan Dawid zaangażowany w temat Tesli. Miałem mniejszą niedogodność, ponieważ przy odbiorze zauważyłem, że tapicerka jest mocno pobrudzona przy słupkach i podsufitce przy przedniej szybie jakby mechanik po prostu brudnymi rękoma wszystko tam robił nie dbając o to. Pan Dawid był bardzo uprzejmy i wszystko wyczyścił dokładnie za co duży plus za ratowanie wizerunku firmy jako bodyshop tesli. Później dostrzegłem, że w miejscach gdzie była zapewne przeciągana linka do zdemontowania szyby, tapicerka jest poszarpana (odstające włókienka), ale odpuściłem to sobie już bo raz, że dostrzegłem po odbiorze, a dwa, że ja tego nie dostrzegam na codzień więc nie kłuje w oczy ;)
Trzecia sprawa, po wymianie szyby zacząłem czuć smrodki z otoczenia, np. spaliny aut diesli, z kominów domów itd., a przecież filtr w TMY jest tak wielki, że nie powinienem nic takiego czuć + zapachy zaczęły przenikać do kabiny po wymianie szyby. Gdzieś zabrakło kleju/uszczelki pod szybą? nie wiem. po prostu stwierdzam fakty.
Zrob probe z maszyna do dymu w srodku i zobacz ktoredy ucieka dym, moze sa jakies nieszczelnosci.
 

daniel

Señor Meme Officer
@skyactivwalker

Obczaj ten przypadek. Jakiś bardzo silny mechanik w Monachium wkręcił śrubę M10 w gwint 8, a M8 wsadził w gwint po M10.
Wygląda na to, że dobrze wiedział, że spieprzył, ale wypuścił takie auto do klienta. Jeszcze zamaskował to przekładając śruby na inne, żeby nie rzucało się w oczy.
 

Michal

Moderator
@skyactivwalker

Obczaj ten przypadek. Jakiś bardzo silny mechanik w Monachium wkręcił śrubę M10 w gwint 8, a M8 wsadził w gwint po M10.
Wygląda na to, że dobrze wiedział, że spieprzył, ale wypuścił takie auto do klienta. Jeszcze zamaskował to przekładając śruby na inne, żeby nie rzucało się w oczy.
Ale ciężko się ogląda taki film po niemiecku :p
Może to ten sam mechanik, który składał auto @cooler ? :D
 

krzyss

Pionier e-mobilności
@skyactivwalker

Obczaj ten przypadek. Jakiś bardzo silny mechanik w Monachium wkręcił śrubę M10 w gwint 8, a M8 wsadził w gwint po M10.
Wygląda na to, że dobrze wiedział, że spieprzył, ale wypuścił takie auto do klienta. Jeszcze zamaskował to przekładając śruby na inne, żeby nie rzucało się w oczy.
Ale mechanik pewnie tani :)

Znam kogos w salonie lexusa, i gadalem zeby pod koniec gwarancji na ct200h cos powymieniac na gwarancji… szef serwisu mi powiedzial:
„Chcesz zeby te moje papruny wsadzaly swoje łapy w auto poskladane w Japonii, nie opłaca sie to” tu sie nic nie psuje ;)

Niestety, dobry mechanik teraz jesy drogi, albo ma swoj warsztat, coraz mniej ludzi ktorzy cos potrafia naprawic.
 
Top