Skąd mogę wziąć /Ja mam 3D3 przód i 4D1 tył czyli teoretycznie to samo co w wersji P? Nieźlę.
View attachment 11281
tesla daje razem z dokumentami do rejestracjiSkąd mogę wziąć /
gdzie znaleźć tą homologacje , dzisiaj odbieram auto?
O kurcze, pozycja 49.2 Electric Range u mnie (M3LR) jest 640 a tu jest 533!!! Równo 20% większy zasięg Tm3 - więc oprócz większej powierzchni czołowej (17%) jeszcze 3% odpada na jakieś inne opory: czy TMY ma taki sam Cd=0.23 jak model 3? Jest wyższa, ale dłuższa, więc trochę długość niweluje wysokość (w uproszczeniu).
A opony 255 vs 235 ?O kurcze, pozycja 49.2 Electric Range u mnie (M3LR) jest 640 a tu jest 533!!! Równo 20% większy zasięg Tm3 - więc oprócz większej powierzchni czołowej (17%) jeszcze 3% odpada na jakieś inne opory: czy TMY ma taki sam Cd=0.23 jak model 3? Jest wyższa, ale dłuższa, więc trochę długość niweluje wysokość (w uproszczeniu).
Trochę myślałem że nadrobią większe opory powietrza tymi nowymi silnikami i będzie różnica mniejsza niż 17% na korzyść Tesli 3, ale widzę fizyki nie przeskoczą - auto wyższe i cięższe musi więcej energii zużywać.
No ale jak Ty chciałeś porównać zużycie małego SUV do małego sedana? Zdziwiony jesteśO kurcze, pozycja 49.2 Electric Range u mnie (M3LR) jest 640 a tu jest 533!!! Równo 20% większy zasięg Tm3 - więc oprócz większej powierzchni czołowej (17%) jeszcze 3% odpada na jakieś inne opory: czy TMY ma taki sam Cd=0.23 jak model 3? Jest wyższa, ale dłuższa, więc trochę długość niweluje wysokość (w uproszczeniu).
Trochę myślałem że nadrobią większe opory powietrza tymi nowymi silnikami i będzie różnica mniejsza niż 17% na korzyść Tesli 3, ale widzę fizyki nie przeskoczą - auto wyższe i cięższe musi więcej energii zużywać.