gim-kg
Pionier e-mobilności
Chodziło mi o to że w Q2’21 były w LR baterie 75 kWh, potem od Q4’21 szły 82 kWh. Stąd pytanie czy LR RWD ma 75 czy 82?Zależy czy brutto, czy netto![]()
Chodziło mi o to że w Q2’21 były w LR baterie 75 kWh, potem od Q4’21 szły 82 kWh. Stąd pytanie czy LR RWD ma 75 czy 82?Zależy czy brutto, czy netto![]()
Taka jak w LR AWD, czyli większa.Chodziło mi o to że w Q2’21 były w LR baterie 75 kWh, potem od Q4’21 szły 82 kWh. Stąd pytanie czy LR RWD ma 75 czy 82?
Nieuważnie czytasz. Na podlinkowanej przez Ciebie stronie jest wyraźnie „usable battery - 75,0 kWh” i „nominal capacity - 78,1 kWh”.W innych źródłach, że 77.
a tu , że 75 https://ev-database.org/car/1591/Tesla-Model-3-Long-Range-Dual-Motor
Ja wiem, że tu jest bateria z LRNieuważnie czytasz. Na podlinkowanej przez Ciebie stronie jest wyraźnie „usable battery - 75,0 kWh” i „nominal capacity - 78,1 kWh”.
Po prostu większa bateria LG, ta sama, co w LR.
Ekhem...Wyprzedają demówki TM3!
RWD za 193 tysiące!
![]()
Nowe i używane samochody elektryczne | Tesla
Znajdź nowe i używane samochody Tesla. Każdy nowy pojazd Tesla jest dostępny w różnych opcjach konfiguracji, a wszystkie używane pojazdy Tesla przeszły przeglądy zgodne z najbardziej rygorystycznymi standardami.www.tesla.com
Przed aktualizacją MCU do v3 SR+ miały przyspieszenie 5.6s do setki (i bodaj 325KM mocy). Po aktualizacji, ze względu na większy pobór prądu przez MCU3 w SR+ zaczęli pakować jakiś nieco słabszy i oszczędniejszy silnik (ok. 299KM i 6.1s). Bardzo możliwe, że w Long Range RWD montują znowu ten mocniejszy silnik 325 konny bo jest większy zapas energii... Stąd by się zgadzało, że przyspieszenie lepsze niż w obecnym SR+ ale nieco słabsze, niż SR+ z MCU2 (ze względu na większą masę baterii). Trzeba by sprawdzić w papierach moc układu napędowego.Tylko to przyspieszenie 5,9s do 100km trochę dziwne bo bateria jednak cięższa a wynik ten sam a nawet lepszy co przy zwykłym RWD? Chyba robią Ctrl+c ---> ctrl+v w opisach.