2022.40.1 - zmiany

Bronek

Pionier e-mobilności
Dzisiaj jechalem (2x 50km S6l , tą trasą co mi też poprzednio wywaliło z 2x i było tym razem ok, ale siedziałem prosto "ruki pa szwam" głową prosto , tylko kierownicy nie dotykałem nawet kolanem m/w całą drogę . Wszystkie wyprzedzania i powroty na pas prawy jedynie kierunkiem. I bylo ok
2022.40.4
 

Michal

Moderator
Podobnie zrobili jedna wersję oprogramowania dla FSD i jazdy autostradowej, więc powinny się w ten sposób chyba też poprawić automatyczne światła drogowe na AP. Na razie testują na pracownikach. W przyszłym tygodniu wychodzi do użytkowników beta FSD w US. Może dotrze kiedyś też do nas :)
 

kaziwich

Posiadacz elektryka
Podobnie zrobili jedna wersję oprogramowania dla FSD i jazdy autostradowej, więc powinny się w ten sposób chyba też poprawić automatyczne światła drogowe na AP. Na razie testują na pracownikach. W przyszłym tygodniu wychodzi do użytkowników beta FSD w US. Może dotrze kiedyś też do nas :)
Ciekawe na czym polega ta integracja, bo jesli bedzie przelaczal sie miedzy trybami city/highway na podstawie mapy, to moze byc slabo biorac pod uwage rzadkie aktualizacje map.
 

RSz

Zadomawiam się
Dobrze zaimplementowane wykrywanie momentu na kierownicy nie oszuka się na ciężarek, bo taki generuje stały moment. Ale już zamontowanie butelki wypełnionej do połowy cieczą, załatwia sprawę, bo jej kołysanie generuje zmienny moment na kierownicy. No chyba że Tesla faktycznie ignoruje zmiany momentu na kierownicy i skupia się tylko na kamerze.
 

Michal

Moderator
Ciekawe na czym polega ta integracja, bo jesli bedzie przelaczal sie miedzy trybami city/highway na podstawie mapy, to moze byc slabo biorac pod uwage rzadkie aktualizacje map.
Obecnie działa to rozdzielnie i tryb zmienia się po wjechaniu na autostradę, a ma działać w ten sam sposób. Autostrady nie zmieniają się tak często ;)
 

Michal

Moderator
Top