2023.6.9 i Park Assist dla aut bez USS

Koma

Zadomawiam się
Bardzo lubię moją TMYLR ale to nie powód abym nie widział jej wad w porównaniu z innymi autami. Nie można być zaślepionym tak jak zakochany bez pamięci szczeniak. Oprócz wielu zalet moja tesla jest:
-bardzo twarda, przesiadając się z GLC Coupe jest to bardzo odczuwalne,
-nie posiada wentylacji foteli,
-brak kamer 360st i widoku z góry,
-brak park assist
-jeszcze nie sprawdzałem ale prawdopodobnie nie posiada funkcji natychmiastowego awaryjnego hamowania,
-brak świateł drogowych adaptacyjnych,
-w porównaniu z GLC jest gorsze wygłuszenie.
To są moje obiektywne uwagi, które nie zmieniają mojego stosunku do tego samochodu, którego nie zamieniłbym ponownie na spaliniaka.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Bardzo lubię moją TMYLR ale to nie powód abym nie widział jej wad w porównaniu z innymi autami. Nie można być zaślepionym tak jak zakochany bez pamięci szczeniak. Oprócz wielu zalet moja tesla jest:
-bardzo twarda, przesiadając się z GLC Coupe jest to bardzo odczuwalne,
-nie posiada wentylacji foteli,
-brak kamer 360st i widoku z góry,
-brak park assist
-jeszcze nie sprawdzałem ale prawdopodobnie nie posiada funkcji natychmiastowego awaryjnego hamowania,
-brak świateł drogowych adaptacyjnych,
-w porównaniu z GLC jest gorsze wygłuszenie.
To są moje obiektywne uwagi, które nie zmieniają mojego stosunku do tego samochodu, którego nie zamieniłbym ponownie na spaliniaka.
Kwestia czasu zakupu i modelu, a ten ten akurat jest tzw. popularny .Cena Cie myli , płacisz dużo za coś innego niż komfort.
S go ma, choć 360st nie ma żadna.
Wentylacja też jest ale oczko wyżej
Park ass moja 3 ma ale Ty zgodziłeś się nie mieć póki co , bo coś tam obiecano ?. Nikt nie dopytał co i kiedy dokladnie, a jeśli nawet , to nie dostał jasnej odpowiedzi , a i tak kupił..

To jedno z najbardziej bezpiecznych aut jakie się produkuje. Hamuje itp w przypadku zagrożeń chyba też najlepiej....itd itp
Twarda jest bo szybka. Pneumatyka też jest jak i reszta pakietu komfort ale za większą kasę . Nie w 3 i Y bo to nie są drogie auta w tym segmencie.
W Tesli po okresie promocji i zachęt 3 i potem Y , zaczyna się teraz okres "tłuczenia masowego" , póki się te modele jeszcze bardzo nie zestarzały .
Było darmowe ładowanie , tanie fsd , referrale, czujniki , radary ..Teraz ceny idą w dół i jest oszczędnościowe działanie. Komfort i jakości przyjdzie być może jak inni technologicznie dogonią Teslę w jej podstawowych masowych modelach. Na razie tamci/inni kuszą na ogółem właśnie komfortem.
Tesla przyciaga osiągami i nie chodzi tylko o przyśpieszenie.
Do czasu ! Potem Tesla będzie miała kłopot. Na razie wali jak leci. Ludzie kupują i sobie mogą narzekać do woli jak przyjęli jej zasady, wyraźnie wg mnie następuje stagnacja. Te modele dochodzą do pewnej granicy. Po latach ja to widzę . Będą poważne zmiany . Muszą być
 

gim-kg

Pionier e-mobilności
Bardzo lubię moją TMYLR ale to nie powód abym nie widział jej wad w porównaniu z innymi autami. Nie można być zaślepionym tak jak zakochany bez pamięci szczeniak. Oprócz wielu zalet moja tesla jest:
-bardzo twarda, przesiadając się z GLC Coupe jest to bardzo odczuwalne,
-nie posiada wentylacji foteli,
-brak kamer 360st i widoku z góry,
-brak park assist
-jeszcze nie sprawdzałem ale prawdopodobnie nie posiada funkcji natychmiastowego awaryjnego hamowania,
-brak świateł drogowych adaptacyjnych,
-w porównaniu z GLC jest gorsze wygłuszenie.
To są moje obiektywne uwagi, które nie zmieniają mojego stosunku do tego samochodu, którego nie zamieniłbym ponownie na spaliniaka.
Ja się tylko spytam, które z tych opcji które podałeś GLC miał w standardzie?
 

Bronek

Pionier e-mobilności
A co, w Tesli można dokupić? ;-)
Marzenia w postaci FSD
Ja dokupilem 0,5 sek do setki mniej bo wczesniej pierwsze 0,5 sek dali za darmo. I to nie ruszylem tyłka
 

Piter

Posiadacz elektryka
W USA już testują Tesla Vision i nie wyglada to zbyt optymistycznie:
„Parking assist feedback: It's terrible. When moving into a spot, it doesnt notice the white lines on the side. If theres no curb in the front and just a line, it doesnt notice and wont provide a Tesla red line. It will only notice a curb if parking head first. Nothing on the sides, except if you have cars on either side. Pretty st.pid of Tesla to do this. I would rather have a camera on the front bumper so I can make my own decision with my eyes and not a fake line of the screen smh. A few pics. The first is parking head first into a spot with white pavement line markers on each side and the front. Only reason I get a Tesla line in the front is because theres a car in front. The other picture I am backing into a spot. The backup camera is 100% better than the Tesla line. Was so excited for this and now disappointed. Its like a cartoon. The fix is to activate the cameras on the doors, give us a front bumper camera, and spin it on the screen 360, a la birds eye view.”

Nie było czujników - źle. Teraz są - też źle. Jednym pokazują za duży dystans niż rzeczywista odległość, innym za mały. Pokażcie mi drugie takie auto, które wzbudza takie emocje 😀
 

Jaceq

Pionier e-mobilności
Zależy kto testuje.. Jest też sporo pozytywnych opinii. Tak czy inaczej, mam wrażenie, że temat czujników/braku czujników urósł do rozmiarów mega problemu. Pewnie, że fajnie mieć czujniki, szczególnie w aucie za niemałe pieniądze. Okazuje się, że Tesla Vision jednak będzie i bardzo fajnie. Natomiast nie zapominajmy, że czy to czujniki USS, czy radar, czy Tesla Vision, czy jeszcze jakiś inny wspomagacz jest właśnie WSPOMAGANIEM kierowcy. Nie oczekujmy, że zastąpi myślenie i zdrowy rozsądek kierującego. Nie oczekujmy, że w każdej wyimaginowanej sytuacji system ogarnie otoczenie. Jak to mówią "nie pomoże koni kupa jak kierowca będzie dupa". To całe gdybanie coraz bardziej zaczyna przypominać sytuację ze starego ale niestety często bardzo aktualnego polskiego filmu. Może niektórzy znają ;-)

Matka siedzi z tyłu - z filmu "Miś"
 
Top