2024.14

GrzesiekG

Posiadacz elektryka
Jednak podejście z telefonów komórkowych, czy innych sprzętów mi bardziej odpowiada - każdy ma dostęp od razu do poprawek, a testy przeprowadzają na deweloperach i innych ochotnikach :)
P.S. nadal nie mam .14 ;)
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Inni każą do serwisu pojechać . Do dobrego szybko się przyzwyczajamy .
A do cierpliwych nie należymy .
Czasem bylem zły że dostałem , bo pozbawiało to fajnych funkcji lub były gorsze rozwiązywania .
Ustawinie aktualizacji na eksperymenty a nie na gotowce ma to do siebie że jest to i ryzyko i brak egalitaryzmu.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Nic do tej pory nie ustalono na 100%
Więc "napij się kompotu' jak to mówi Halina Kiepska do Waldusia. Jak komuś się sprawdzi np restart lub klikanie w ekran , to o tym pisze z radością, że odkrył Amerykę , po czym wszystko wraca do normy , czyli nic nie wiadomo.
 

pmlody

Pionier e-mobilności
Nic do tej pory nie ustalono na 100%
Więc "napij się kompotu' jak to mówi Halina Kiepska do Waldusia. Jak komuś się sprawdzi np restart lub klikanie w ekran , to o tym pisze z radością, że odkrył Amerykę , po czym wszystko wraca do normy , czyli nic nie wiadomo.
Przy adaptacyjnych pomogło umycie auta. Przy wizkach niestety nie, musieli zmienić algorytm :unsure: ...... :rolleyes::LOL:
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Muszę przyznać że Tesla jest w wielu sprawach bardzo dyskretna. Wąskie grono chyba ma wiedzę całkowitą , o ile w ogóle nie jest specjalnie rozśrodkowane.
Takim sztandarowym przykładem jest utrzymanie w tajemnicy kształtu CT czy innych zmian w modelach.
 

Hubi

Fachowiec
I cyk, 2024.14.8

 

inter

Pionier e-mobilności
I cyk, 2024.14.8

Na razie tylko Stany i dla cybertrucka.
 
Top