2024.38

zibizz1

Pionier e-mobilności
Moze to by uspokoilo tempomat juz bez asystenta
Wydaje mi się że zapobieganie niekontrolowanej zmiany pasa ruchu czasem skręca gdy nawet tempomat mamy wyłączony. Ale nie hamuje. Już może to drugie ktorego nie da się wyłaczyć gdy mamy AP
 

KapitanBomba

Zadomawiam się
Na filmie hamowanie z alarmem na ACC. Lipa straszna.
 

Attachments

  • Mój film 3.mp4
    18,8 MB · Liczba wyświetleń: 0

Michal

Moderator
widzi pasy, widzi że auta jadą swoimi pasami, więc nie do końca jest tak że jedzie na czołówkę, jak jedzie coś małego jest wszystko git, jedzie tir jest panika ACC
Może w tesli to normalne, Sorry przywykłem trochę do innej normalności.
W innych autach z ACC normalnym zachowaniem w takim przypadku jest utrzymanie prędkości i reakcja jedynie jak coś jest przed maską.

I tak jak wcześniej pisałem, oddzielmy AP od ACC. Według teorii to powinny być całkiem różne systemy.

Lubię Teslę, podoba mi się ten samochód ale sorry, ACC na kryjówkach działa fatalnie.
Widzi pasy, wydaje mu się, że tir jedzie po pasie - widać to na filmie - więc hamuje żeby zminimalizować skutki zderzenia.
 

blazej

Pionier e-mobilności
W sumie się zgadzam z Michałem - kamera musiała to ocenić jako najechanie na linię oddzielającą pasy:
1732033748169.png
Inna sprawa, że dużo lepiej by było, gdyby tylko na AP to tak wyglądało, co zostało już wielokrotnie napisane. Dla mnie najgorzej, jak na krajówce jakiś idiota naprzeciwko tkwi w korku i musi co chwila sprawdzać, czy przypadkiem to nie jest dobry moment na wyprzedzenie 20 samochodów na raz. Wtedy hamowanie awaryjne tesli jest gwarantowane. Już nie wspomnę o sytuacjach, kiedy faktycznie muszę zwolnić by umożliwić idiocie zakończenie manewru wyprzedzania, a Tesla stwierdza, że nie tyle zwolnić, co prawie stanąć.

Przy czym hmmm... ja próbowałem AP na krajówkach raptem kilka razy i nawet jak nie było niespodzianek, to i tak nie czułem się pewnie. Za dużo idiotów jeździ, by bazować na AP. Za mną gość na zderzaku, naprzeciwko jakiś idiota próbuje wyprzedzać, kiedy nie ma miejsca - reakcja tesli i tył do robienia jak nic. Wolę tego nie doświadczyć.
 

Michal

Moderator
Ten tir i tak zjechał na swój pas, bo mam wrażenie, że na początku tego filmu, to całą opona jechał po podwójnej ciągłej. Przy czym ogólnie oczywiście nie powinno być takiej paniki.
Ciekawe jak się w takich sytuacjach zachowuje FSD.
 

KapitanBomba

Zadomawiam się
To nie jest phantom. Jest komunikowany powod (kurs kolizyjny z obiektem zaznaczonym na czerwono). Phantom mialbys gdyby hamowalo bez przyczyny.
U mnie też jest powód na czerwono. Tylko kursu kolizyjnego niema :/
 

kaziwich

Posiadacz elektryka
U mnie też jest powód na czerwono. Tylko kursu kolizyjnego niema :/
Wg Ciebie nie, wg tesli trajektorie obydwu obiektow sa przynajmniej przez chwile na kursie kolizyjnym. Mam podobnie jak wlaczam sie rozpedzony do ruchu gdzie na sasiednim pasie stoi auto. Przez chwile (zamin mocniej skrece kola) tesla sygnalizuje, ze moge przywalic w to auto.
 

Paweł M.

Posiadacz elektryka
Wg Ciebie nie, wg tesli trajektorie obydwu obiektow sa przynajmniej przez chwile na kursie kolizyjnym.
dla mojej TMY na drodze dwukierunkowej praktycznie każdy tir z naprzeciwka na zakręcie jest powodem do nagłego hamowania.

ACC I AP w mojej TMY na drogach krajowych dwukierunkowych jest bezużyteczne. Zobaczymy czy serwis coś zmieni.
 
Top