slaveq
Pionier e-mobilności
No i są release notes: https://www.notateslaapp.com/software-updates/version/2024.8/release-notes
No i są release notes: https://www.notateslaapp.com/software-updates/version/2024.8/release-notes
Czy ktoś rozumie ta funkcje o co chodzi?No i są release notes: https://www.notateslaapp.com/software-updates/version/2024.8/release-notes
O ile moja znajomość lęgłidża mnie nie zawodzi to w skrócieCzy ktoś rozumie ta funkcje o co chodzi?
Przeczytałem parę razy i nie wiem co to może oznaczać, ktos coś? Dzieki
One-Time Charge Limit?
Poprawcie mnie jeżeli się mylę ale gdzieś czytałem że wychodzi np wersja 2024.8 ale do ograniczonej floty np. Modele 3 i Y z HW3 a jakieś rozszerzenie 2024.8.3 wychodzi do aut z HW4.Tak jest od zawsze, czasem coś wchodziło i bylo wycofywane.
Można to ograniczyć w opcjach auta, ale niektórych kardynalny h aktualizacji nie da się uniknąć nie klikając na zgodzę na aktualizacje.
Z kilkaset aktualizacji było, teraz to i tak jest ich mało i głównie to duperele.
Jak ktoś ma cierpliwość
![]()
Aktualizacje oprogramowania Tesli - Not a Tesla App
Historia aktualizacji oprogramowania Tesli, zawiera szczegóły oraz zrzuty z ekranu dla poszczególnych wersjiwww.notateslaapp.com
No ale dodajmy że przebojów miałeś trochę z tym autem na początkuKurde, jak miałem kiedyś spalinowego Nissana to za aktualizacje map, które były aktualne przez rok żądali 1000 zł, a było to z 10 lat temu. W Tesli co jakiś czas dokładają funkcje za free, a zgłaszać cokolwiek aż strach. Ostatnio napisałem, że mi pendrive nie działa to mi technik mobilny do domu osobiście przywiózł nowego, zamiast wysłać kurierem. Ciekawe czy tak zawsze będzie, czy w końcu się usztywnią.
Cały czas coś drobnego się dzieje. Nawet nie jestem chyba w stanie tego zliczyć. Na przestrzeni 3 lat: Ogranicznik drzwi kierowcy wymieniany był już dwa razy, za każdym razem po ok. roku zaczynał „strzelać” przy zamykaniu lub otwieraniu drzwi. Kamera w prawym słupku, czujnik zbliżeniowy w tylnym zderzaku, przetarty wężyk spryskiwaczy, wytarta uszczelka drzwi kierowcy, pukające o siebie wycieraczki, przetarta klapa bagażnika o słupek C. Wymieniana była także klapka gniazda ładowania, nie otwierała się po naciśnięciu, tylko z ekranu, aplikacji lub przycisku na wtyczce. Okresowo nie działający głośnik w słupku A pasażera. Niedomykająca się klamka drzwi pasażera. Połamana pokrywa pod maska, ta która zakrywa akumulator i osprzęt na podszybiu. Wymieniane miałem też obie kamery w błotnikach, to niestety za kasę, bo mnie wkurzały te rozbłyski na obrazie od kierunkowskazów, a w ramach gwarancji nie chcieli ich wymienić na nowe pozbawione tego problemu. W Ząbkach w ramach akcji serwisowej wymienili jakieś czujniki temperatury i dodali oring do siłownika klapy bagażnika. No i jak pisałem ostatnio pendrive, ale to nic nie dało, nadal jest błąd UI_a112, ale to chyba wina jednej z ostatnich aktualizacji, bo na niemieckim forum jest sporo zgłoszeń z tym błędem, chociaż wszystko działa bezbłędnie pomimo tego błędu. Pojawiał mi się także błąd, że nie można ładować, chociaż kabel w ogóle nie był podłączony, ale to chyba też dolegliwość związana z ostatnią aktualizacją, bo sporo tego na niemieckim forum widziałem, a technik mobilny nic nie wykrył złego, więc czekam na aktualizację, która to naprawi. Ostatecznie wszystko jest naprawiane/wymieniane/regulowane szybko i bez dyskusji przez technika mobilnego, a wszystkie problemy są drobne i nie unieruchamiają auta. Muszę jeszcze wybrać się do body shopu z tą klapą. Niemniej tyle „usterek” nie miałem w żadnym wcześniejszym samochodzie lub moje oczekiwania są zbyt wygórowane. Dodam jeszcze, że auto starzeje się z klasą. Zużywa się powoli, tapicerka jest w bardzo dobrym stanie, lakier o dziwo także, bo myślałem, że będą z nim problemy. Bateria, nie wiem, ale tak na oko 3-4% degradacji.No ale dodajmy że przebojów miałeś trochę z tym autem na początku.