2025.8

cooler

Pionier e-mobilności
Oczywiście bonus dla Tesli był taki, że mogli wypuścić samochód z niedoróbkami i zategować potem.
Albo i nie: patrz wycieraczki. W dodatku wziąłbym z powrotem AP z Q2 2021 - to jeździło pewnie i do 150km/h. Teraz to cień tego z tamtych lat. Więc taki nie zawsze fajny ten OTA.
 

Michał spod Krakowa

Pionier e-mobilności
Średni to deal, bo te matrixy tam zawsze były, tylko nie działały. To tak jakbyś chwalił CDPR, że Cyberpunka naprawili łaskawie miesiąc czy dwa po premierze. On od początku powinien działać. Tak samo te matrixy od początku powinny działać, bo przecież za nie zapłaciłeś (nawet jeśli nieświadomie).
Akurat jest odwrotnie, niż Ci się wydaje. Matrycowy hardware pozwolił obniżyć cenę samochodu i właśnie po to był stosowany już w 2021
 
Last edited:

qb4hkm

Pionier e-mobilności
Jak kupowałem Y to mówiło się że matrixy są tylko po to żeby tłuc jedną lampę na wszystkie rynki. Auto długie były do bani, jak wpadł soft od matrixów... ideolo. Myślę że podobnie będzie z AP. Kastrata na nasz rynek rozwijają tyle ile muszą, FSD z tego co widziałem działa świetnie.
 

inter

Pionier e-mobilności
Wpadło 2025.8.4, pobrało 8.4 GB, wysłało 1.5 GB
 
Last edited:

UseYbrain

Posiadacz elektryka

inter

Pionier e-mobilności

nabrU

Moderator
Wracamy do tematu: wpadło mi 2025.8.4.

Niepotrzebnie pisałem w trybie dokonanym, bo wpadło do 96% i znikło. Dzisiaj odświeżałem i twierdzi, że 2025.2.8 to aktualna wersja :(
 
Top