2025.8

grypiomi

Fachowiec
Muska bym juz bardzo w Teslę jako projektanta nie mieszał , bo raczej tym zajmują sie fachowcy i nie sądzę aby jakikolwiek szef taką duperelą i to w Europie się zajmował ?
To wynika pewnie z tego aby decyzja kierowcy była jasna Ty czy Ja prowadzę ?

Niestety AP ma u nas wadę, że znaki itp są czytane lub nie są różnie i to czasowo i miejscowo . A ciągle się to też zmienia. Są okresy poprawy i ponownie lipa .
Nie wiem czy ktoś w ogóle wie na jakiej podstawie Tesla na nie reaguje ? .
Sam zgłupiałem bo na moich drogach od 6ciu lat wszystko już było i to się czasem dzieje bez deklarowanej aktualizacji . Jest różne nawet w zależności od kierunku jazdy, na tej samej drodze i w tym samym miejscu.
Ogarniam to u siebie ale po za swoją strefą muszę 2x wiecej uważać .
Jak zgłosić błąd ograniczenia prędkości?
Mail odrzucony, w aplikacji nie widzę opcji, w samochodzie nie wiem jak.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Jaki błąd? Że znaków nie czyta itp ?
Naciskasz samochodzik na ekranie i trochę trzymasz ikonkę i idą do nich logi zgłoszenia .Ale pewnie jest ich miliony?
Kiedyś w dawnych cudnych czasach nadziel ...na Twitterze z Muskiem się gadało i wprowadzał uwagi (on czy właściwie jego ludzie ?) na życzenie itd ...
Teraz jest miliony użytkowników i to w milionach lokalizacji.
Muszą coś systemowo zmienić, to co dotyczy organizacji ruchu , czytania znaków itp . A to jest masakra , bo co kraj to obyczaj ...a u nas to już kompletny bałagan i przerost formy nad treścią (np w znakach}
Czarno to widzę...
 
Last edited:

grypiomi

Fachowiec
Jaki błąd? Że znaków nie czyta itp ?
Naciskasz samochodzik na ekranie i trochę trzymasz ikonkę i idą do nich logi zgłoszenia .Ale pewnie jest ich miliony?
Kiedyś w dawnych cudnych czasach nadziel ...na Twitterze z Muskiem się gadało i wprowadzał uwagi (on czy właściwie jego ludzie ?) na życzenie itd ...
Teraz jest miliony użytkowników i to w milinach lokalizacji.
Muszą coś systemowo zmienić, to co dotyczy organizacji ruchu , czytania znakow itp .A to jest masakra , bo co kraj to obyczaj ...a u nas tojuz kompletny balagan imprzerost formy nad trescia8 (np w znakach}
Czarno to widzę...
Że tu gdzie jest prosta droga przez pola 90 km/h Tesla wyświetla uparcie 30 km/h
 

lvlthn

Pionier e-mobilności
Osobiście wolałbym zrezygnować całkowicie z funkcji czytania znaków, bo ta WOGÓLE nie działa.
Albo nie czyta znaków, albo czyta z d**y.

Niech wyświetla co tam sobie znalazło, ale niech pozwala UŻYTKOWNIKOWI ustawić zadaną prędkość.
Nie wyobrażam sobie FSD, który zwalnia nagle do fantomowych 30kmh w środku wygwizdowa śluńskiego na międzymiastowej drodze.(nic do ślązaków nie mam ;) )

Często teraz trzeba wyłączać autopilota bo nie można szybciej jechać niż sobie Tesla ubzdura :mad:
 
Last edited:

nabrU

Moderator
Sorry, are dla polskiej 'rzeczywistości znakowej' nikt nie będzie czytania znaków wyłączał. Być może też mapa PL w Tesli jest coś nie halo. Na moim podwórku działa to OK.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Niestety mam wrażenie że to nasza Narodowa Tradycja i nie będzie nam tu Tesla czytala znaków poprawnie i bez pozwolenia .
Konferderacja na to nie pozwoli . A do tego .....
Mamy RODO !
 

zlp

Pionier e-mobilności
U mnie stoi na 83% - 84%.
Tyle procent miałem przy ściągniętych ok. 2,5Gb danych. A aktualizacja była kilka razy większa.
Może to jest odpowiedź, dlaczego "końcówka" trwa tak długo.
 

zlp

Pionier e-mobilności
Osobiście wolałbym zrezygnować całkowicie z funkcji czytania znaków, bo ta WOGÓLE nie działa.
Działa, działa.
To że czasem się myli, to nie znaczy, że nie działa.
 

nabrU

Moderator
3 próby pobrania OTA i 3 nieudane jak na razie... Widzę na routerze, że łączność jest i śmiało pobiera, a potem nie wiadomo czemu znika bez śladu. Z ciekawości: 5% SOC mi zjadło na te pobierania od wczoraj.
 
Top