A6 E-tron

blazej

Pionier e-mobilności
A to poniżej to co jest jak nie konfigurator z cenami?

View attachment 20472
Fajnie się to autko prezentuje z zewnątrz. Jeżeli tak 400k teraz kosztuje, to kto wie, może za 4-5 lat coś podobnego z zasięgiem 800 km WLTP będzie normą za <300k zł. To jest dla mnie zdecydowanie najfajniejsza linia auta - sportback. A konkretnie to jak bagażnik jest jak Tesli M3 - czyli pełne odcięcie bagażnika od przestrzeni pasażerskiej. Mniej praktyczne, ale no tak wolę.

Audi A5 Sportback i BMW 4 Gran Coupe to od dawna chyba najładniejsze linie dostępnych cenowo aut. Tutaj widać ten sam kierunek.
 

Anderus

Zadomawiam się
Wcześniej zastanawiałem się między ID.7, a EQE, jednak jak pojawiła się na horyzoncie elektryczna A6 to pod względem wizualnym i zasięgiem stała się moim faworytem. EQE nie podoba mi się z zewnątrz (jajo) i w środku (barok), jednak jeśli chodzi o osiągi to jest obecny top w swojej cenie. ID.7 nie wygląda super ale jak na dzisiejsze (drogie!) warunki to prezentuje najlepszy stosunek jakości do ceny. Nie pozostaje mi nic jak czekać na pierwsze testy i czy ten "najbardziej aerodynamiczny model Audi" jest wart swojej ceny.
 

Anderus

Zadomawiam się
Właśnie dropnęły polskie ceny Audi A6 e-tron. Najtańszy Sportback "golas" za 361200, jest drogo ale bez zaskoczenia, ciekawe czy jakieś rabaty wejdą na samym początku.
 

blazej

Pionier e-mobilności
Bardzo podoba mi się S6, ale ta cena... No i z zasięgu schodzi, jak chce się mieć to quattro. Nawet po rabatach pewnie bez 450k nie ma co podchodzić. TM3 wziąłem testowo do oswojenia się z EV i liczę na to, że za 4 lata już w kwotach do 350k wybór będzie okazały, bo póki co jeś mimo wszystko dość średnio. Dopiero powyżej 400k zaczyna się robić ciekawie.
 
Top