A6 etron, rozważania

Sceptyczny entuzjasta

Posiadacz elektryka
Jeszcze nie miałem okazji jeździć, ale największy problem A6 po oględzinach w salonie, to jak dla mnie niewygodna pozycja na tylnej kanapie, która jest za nisko w stosunku do podłogi. Siedzi się jak na krzesełku dla przedszkolaków, z kolanami wysoko nad linią bioder. Podparcia dla ud praktycznie brak. Druga rzecz to zdecydowanie za dużo piano black we wnętrzu.
 

Patrizio17

Fachowiec
Jeździłem wczoraj s6 avant. Uwagi do kanapy potwierdzam, w ev6 czy y z tyłu wygodniej.
Za to pod kątem jazdy Kia czy Tesla nie mają podjazdu, pneumatyka jest świetna i znakomicie łączy komfort z prowadzeniem.
W ramach dotacji można zamówić a6 etron z baterią 76 kWh z najważniejszymi dodatkami. Myślę, że jak ktoś nie potrzebuje awd, ponad 300 koni, a z tyłu jeździ powietrze lub małe dzieci to bardzo fajna opcja.
 

Sceptyczny entuzjasta

Posiadacz elektryka
Jeździłem wczoraj s6 avant. Uwagi do kanapy potwierdzam, w ev6 czy y z tyłu wygodniej.
Za to pod kątem jazdy Kia czy Tesla nie mają podjazdu, pneumatyka jest świetna i znakomicie łączy komfort z prowadzeniem.
W ramach dotacji można zamówić a6 etron z baterią 76 kWh z najważniejszymi dodatkami. Myślę, że jak ktoś nie potrzebuje awd, ponad 300 koni, a z tyłu jeździ powietrze lub małe dzieci to bardzo fajna opcja.
Pneumatyka zapewne robi robotę, tylko wtedy cena będzie z zupełnie innego segmentu niż EV6 czy Y. Ok, samochód też z innego segmentu, ale czy dałoby radę wyrwać pneumatykę w cenie z dotacją? Poza tym z mniejszą baterią ten model straci jedną z większych swoich zalet, naprawdę dobry zasięg, który w połączeniu z szybkim ładowaniem może z powodzeniem dorównać ICE na długich trasach.
 

max0211

Nowy na Forum
Pneumatyka zapewne robi robotę, tylko wtedy cena będzie z zupełnie innego segmentu niż EV6 czy Y. Ok, samochód też z innego segmentu, ale czy dałoby radę wyrwać pneumatykę w cenie z dotacją? Poza tym z mniejszą baterią ten model straci jedną z większych swoich zalet, naprawdę dobry zasięg, który w połączeniu z szybkim ładowaniem może z powodzeniem dorównać ICE na długich trasach.
Tak, da się skonfigurować a6 z pneumatyką w cenie z dotacją, ale kosztem innych opcji. Co ciekawe, da się też zrobić wersje performance z dopłatą, ale wtedy już w zasadzie golas pod kątem wyposażenia.
 
Top