A6 etron, rozważania

Patrizio17

Fachowiec
Szczerze mówiąc nie:), tzn. pół roku w Polsce, pół roku w Hiszpanii. Aktualnie mam Teslę 3 Performance i z ładowarek Tesli korzystam na miejscu w Hiszpanii i w drodze do Hiszpanii. W Polsce ładuję się w domu.
Zgadzam się z @Młody, że Tesla i Audi to dwa całkiem różne auta, ale te dwa zostały mi na placu boju i tymi dwoma najlepiej mi się jeździło, chyba że macie jeszcze jakieś inne pomysły na pakownego elektryka.
A ev6? Bagażnik i ładowanie podobne jak a6 więcej miejsca w środku, , przedlift jeździ podobnie jak Juniper, a w polifcie podobno poprawili komfort.
 

wemar

Fachowiec
Co ciekawe, da się też zrobić wersje performance z dopłatą, ale wtedy już w zasadzie golas pod kątem wyposażenia.
Chyba się nie da, bo warunkiem ok. 25% upustu jest wzięcie wyposażenia dodatkowego za ponad 50k PLN. Jak im się to skleja, że bierze się 50k, a dostaje rabat na ponad 70k ... nie moje zmartwienie.

Chyba wszystkie A6 demonstracyjne to wersja performance, ale ustawiając zawieszenie na sportowe oddaje to tak mniej więcej pracę zawieszenia standardowego. Ustawianie innych trybów, gdy nie zamierza się brać performance, mija się z celem, bo to zupełnie inne auto. Wybór trzeba zrobić w ustawieniach indywidualnych, bo standardowe wybranie trybu sportowego, zmienia też charakterystykę napędu, co też będzie mylące.

Jeszcze taka ciekawostka z mobilnym wallboxem. Przy konfiguracji można go wziąć za ok. 2500 zł. Jednak przy zakupie poza zamówieniem, wyceniają na ok. 8200 zł. Dorzucają do tego plastikową (dużą i czarną, w którą wkłada się rzeczywistą ładowarkę i zwinięty kabel) obudowę naścienną i kabel AC. Trzeba być wielkim amatorem oooo by dać się namówić na tę ładowarkę.
Chyba, że audi nie nadąża z akcesoriami do EV. Na polskiej stronie, w dziale akcesoriów, jedynym EV jest Q4 ... mają tempo! :D
 
Top