Adapter 16A vs 32A - który jest popularniejszy

Oskarroo

Zadomawiam się
Hej,

Chciałbym kupić adapter do mobile connectora Tesli. Nie wiem czy kupić jeden (16A lub 32A) czy oba, dlatego chciałem zapytać bardziej zorientowanych które gniazdo jest bardziej popularne (np. na kempingach czy hotelach nieposiadających ładowarek) czy może nie ma reguły i powinienem kupić oba?

Dzięki za pomoc!

EDIT:// Oczywiście nie pytam o techniczne różnice, bo oczywiste jest, że 32A naładują samochód szybciej. Ale co mi po 32A jeżeli standardem jest 16A, stąd pytanie - bo nie mam doświadczenia w ładowaniu przy np. hotelach.
 

Piotr Paweł

Zadomawiam się
Hej,

Chciałbym kupić adapter do mobile connectora Tesli. Nie wiem czy kupić jeden (16A lub 32A) czy oba, dlatego chciałem zapytać bardziej zorientowanych które gniazdo jest bardziej popularne (np. na kempingach czy hotelach nieposiadających ładowarek) czy może nie ma reguły i powinienem kupić oba?

Dzięki za pomoc!

EDIT:// Oczywiście nie pytam o techniczne różnice, bo oczywiste jest, że 32A naładują samochód szybciej. Ale co mi po 32A jeżeli standardem jest 16A, stąd pytanie - bo nie mam doświadczenia w ładowaniu przy n
1. Model 3
2. Ten dodawany do samochodu, podejrzewam, że jest właśnie jednofazowy choć nie sprawdzałem.
3. Mówię o dwóch adapterach dostępnych pod linkiem
https://shop.tesla.com/pl_pl/product/niebieski-adapter-_-16-a-_-32-a?sku=1104948-10-B
Ja mam kupione niebieskie 32A. Do tego dorobione czerwone gniazdo i wtyczkę 32A. Pozwala to na szybsze ładowanie w pracy z jednej fazy na gnieździe siłowym
 

krzyss

Pionier e-mobilności
W Polsce kamperowych zlacz raczej za duzo nie ma. Jak juz to 16A
We Wloszech 16A niebieskie jest popularne.
Ja mam niebieskie 16A i z tego przejsciowke na sile 16A i czasem na wyjazdy zabieram przejsciowke z sily 16A na 32A.

Sila 16A jest popularna, a malo kto ma w domu na tyle silne przylacze zeby sie ladowac z jednej fazy 32A.
Ja wybralem 16A niebieskie.
 

gim-kg

Pionier e-mobilności