Adaptive Headlights 3/Y legacy

ELuk

Pionier e-mobilności
Oby działało lepiej niż ta obecna automatyka świateł drogowych, zwłaszcza dla aut do których się zbliżamy od tyłu, bo tu jest najgorzej.
 

chewbacca

Posiadacz elektryka
Oby działało lepiej niż ta obecna automatyka świateł drogowych, zwłaszcza dla aut do których się zbliżamy od tyłu, bo tu jest najgorzej.
E, serio? Ja mam wrażenie, że ta funkcja w przeciwieństwie do wycieraczek działa już pico bello. Jakieś dwa lata temu to na prawdę był dramat ale teraz jest super!
 

cooler

Pionier e-mobilności
Jak będę już miał to uwierzę :)
W momencie zakupu już miały być za chwilę, za momencik, wyświetlało logo w czasie pokazu i inne bajery.
Minęły 3 lata, pewnie za chwilę pozbędę się samochodu, więc pożyjemy, zobaczymy.
Jeżeli uruchomią i będzie działało OK to będę zdziwiony, wtedy już tylko wycieraczki żyjące swoim życiem i niech update zmienią żeby nie był taki głośny i może go zostawię.
 
Last edited:

cooler

Pionier e-mobilności
E, serio? Ja mam wrażenie, że ta funkcja w przeciwieństwie do wycieraczek działa już pico bello. Jakieś dwa lata temu to na prawdę był dramat ale teraz jest super!
Potwierdzam, od ponad roku jeżdżę na auto high beam i może ze 2 razy musiałem przełączyć (piesi na czarno na poboczu z prawej).
Teraz wkurzają wycieraczki i nie zamykający się (u mnie) port ładowania.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Z jednej strony Tesla wymiata, tyle nowego i tak ergonomiczna. A stare lub już sprawdzone funkcje spiepszyla, jak na nowicjusza przystało, co przyszedł do firmy i go pochwalono. Wszedl z kilkoma pomysłami i rozwiązaniami , zaszokowal i uważa że zjadł wszystkie rozumy.
Wycieraczki, światła, czujniki, kamera z przodu, widok 360 - nie! Ja to załatwie po swojemu! Brnie uparcie. To nie trwa rok. A lata. I końca nie widać
Kurde istnieje obawa, że będą nam chipy wszczepić. Nie kupisz bez chipa
 

cooler

Pionier e-mobilności
Wycieraczki, światła, czujniki, kamera z przodu, widok 360 - nie!
ja bym dodał zepsutego autopilota. Gdy kupiłem auto działał o niebo lepiej na trasie oraz w korku. Wczoraj gdy ciężarówka delikatnie ruszyła przede mną w korku, to długo nic nie robił po czym skoczył do przodu jakby chciał się wbić w tył tej ciężarówki, a zaraz hamował na maxa. Najgorsze że wtedy cała rodzina patrzy z wyrzutem na mnie...
Wszystkie te cyrki z natarczywym trzymaniem kierownicy (trzymam i co? i nic! dalej krzyczy, muszę bezsensownie machać na boki, niech uczulą bardziej system lub się odp..lą), pilnowaniem kamerą co robisz oraz ograniczenie prędkości AP ze 150 do 140 oraz odległości od auta z przodu do "2" to kpina... Nie takie auto kupiłem.
 

viallos

Pionier e-mobilności
Nie takie auto kupiłem.
A pamiętam jak miesiące temu... a może już lata (jak ten czas leci) ... mówiłem że te update'y to śmiech na sali i ludzie się podniecają jakimiś pokazami świateł, beznadziejnymi gierkami itp, a podstawowe rzeczy nie działają. Ponadto po aktualizacjach auto robi się nieprzewidywalne, bo to co wcześniej robiło w sposób A robi w sposób B, albo wcale nie robi to wielki hejter ze mnie był.
Jak widzicie z biegiem czasu po początkowym entuzjaźmie większość dochodzi do tego wniosku że te aktualizacje to wcale takie wspaniałe nie są.
Ja widzę w nich wciąż duży potencjał ale też jestem świadom ich słabości. Za każdym razem gdy coś instaluje najpierw myślę co znowu spierdzielili a dopiero w dalszej kolejności co fajnego zrobili 😀
Lepsze wrogiem dobrego!
 

solik

Pionier e-mobilności
We fiacie 500e wycieraczki automatyczne i adaptacyjny tempomat zwlaszcza w miescie dziala zdecydowanie lepiej niz w TM3 :) no ale legacy zaplacily komus

Nie mozna tez dac ogolnika ze update sa zle bo Tesla po ostatniej konferencji gdzie wykryto w niej bledy bezpieczenstwa zalata to zdalnie a takie koreance sa od wielu lat kradzione bo nie maja dzialajacych zdalnych aktualizacji.

Dodatkowo wiekszosc jednak nie ma wlaczonego tylko kanalu "stable" tylko chce dostawac wszystko jak najszybciej wiec wtedy jest sie testerem na wlasne zyczenie :)
 

Bronek

Pionier e-mobilności
AP na ogólnie jest ok. Pamiętam jak byłem mile zaskoczony jak tylko Tesla i chyba Opel pozwalały jechać na tempomacie od zera, zatrzymywać się do zera a Tesla nie wyłączała go po kilkunast sekundach. Tak by ruszyć to trzeba go, aktywować. Zawsze robiła to ostro potem mniej
Zjazdy gdy były jeszcze normalne nie wymagające potwierdzenia robiła jak w Parku Rozrywki, teraz hamuje przed.
AP mamy to gorsze na własne życzenie, źle się urodziliśmy na Starym Kontynencie. Przestarzalym raczej.. Zajmują się tym ci programiści co są beta z Bety.
Mam dystans, bo obserwuję od niemal samego początku te zmiany. Mamy pecha. Szkoda że tyle tego sprzedają, entuzjazm opada zaczyna się biznes.
 

Najnowsze dyskusje

Top