Analiza czy warto kupić Tesle korzystając z dopłat

newbe

Posiadacz elektryka
Witam,

Swoje pomysły podsumowałem w filmiku.
Wszystcy chcą żeby JDG mógł liczyć na maksymalną dopłatę 27000 PLN tak samo jak posiadacze karty dużej rodziny, ale to nie jest potwierdzone!
Moim zdaniem w Tesli dostaniemy sporo tego czego nie istnieje w samochodach konkurencji, i tego za co zwykłe słono trzeba dopłacić.
Czy warto kupić Tesle z 5.6s do setki w cenie doposażonego Superba?
 
Last edited:

krist

Posiadacz elektryka
Witam,

Swoje pomysły podsumowałem w filmiku.
JDG może liczyć na maksymalną dopłatę 27000 PLN tak samo jak posiadacze karty dużej rodziny.
Moim zdaniem w Tesli dostaniemy sporo tego czego nie istnieje w samochodach konkurencji, i tego za co zwykłe słono trzeba dopłacić.
Czy warto kupić Tesle z 5.6s do setki w cenie doposażonego Superba?
Skąd wiadomość że JDg mają 27 tysięcy dotacji? I szczerze to wole takie bardziej rzeczowe prezentacje...plusy/minusy zwłaszcza że przecież masz doświadczenie z tym autem...to wygląda jak nakręcona z 1 kamery reklama Tesli.
 

newbe

Posiadacz elektryka
Skąd wiadomość że JDg mają 27 tysięcy dotacji? I szczerze to wole takie bardziej rzeczowe prezentacje...plusy/minusy zwłaszcza że przecież masz doświadczenie z tym autem...to wygląda jak nakręcona z 1 kamery reklama Tesli.
Jeszcze gorzej - z telefonu! Jak że zrobiłem- to antyreklama! Ktoś kto ma eNiro kręci o eNiro, ja mam Tesle i kręcę o Tesli. Czy coś zkłamałem na filmiku?
Bawiłem się w opisie pod filmikiem w opcji z konfiguratora odmiany ID.4 od Audi i nie starczyło miejsca wymienić co posiada Model 3 SR+, a co Audi sprzedaje jako płatne opcję lub pakiety.
JDg to mi widz napisał który ma w firmie 3 Tesli, niema tak że jak 15000 km zadeklaruje JDg to dostanie 27000?
 

Szatan

Posiadacz elektryka
Pytanie powinno być nie czy warto kupować SR+ z dopłatą tylko czy z uwagi na dopłatę SR+ w ogóle warto rozważać LR/P?
 

newbe

Posiadacz elektryka
Pytanie powinno być nie czy warto kupować SR+ z dopłatą tylko czy z uwagi na dopłatę SR+ w ogóle warto rozważać LR/P?
I to jest dobre pytanie!
Z dopłatą różnica wynosi więcej niż 60 tys.zł za napęd na wszystkie koła, trochę większą baterię/zasięg, podgrzewaną kierownicę i siedzenia z tyłu, światła przeciwmgielne i lepszą muzykę?
 

Master

Zadomawiam się
I to jest dobre pytanie!
Z dopłatą różnica wynosi więcej niż 60 tys.zł za napęd na wszystkie koła, trochę większą baterię/zasięg, podgrzewaną kierownicę i siedzenia z tyłu, światła przeciwmgielne i lepszą muzykę?
No nie bardzo , a ja na przykład mam kartę dużej rodziny ,
Mogę jedno i drugie z dopłata 27 k
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Gdybym mial mozliwosc doplaty 27tysiecy, to zdecydowanie tesla SR+, jednak jesli najwazniejszy bylby zasieg na dzis, to eNiro.
Tesla SR bedzie mozna spokojnie w trasy jezdzic bez stresu jak powstanie wiecej szybkich ladowarek. Dzis tez sie da ale troche bardziej to upierdlowe.
 

Phitherek_

Posiadacz elektryka
Według mnie Tesla ma jeszcze dwie przewagi nad eNiro:
- systemy bezpieczeństwa (eNiro jednak często kradną, Tesli raczej nie bo jest trudniej)
- SC
Więc jakbym miał dopłatę 27k to brałbym TM3 LR
 
Top