Aplikacja My CUPRA

luki

Pionier e-mobilności
No i co dalej cisza. Ja zgłosiłem naprawę serwisową. Może w ten sposób coś się zadzieje. Ostatnio samochód stracił połączenie z usługami online i mapy nie pokazują mi np. natężenia ruchu. To mnie zirytowało i dlatego zgłosiłem do serwisu. Usługa nie jest darmowa i nie mogą tego olać a żeby połączyć się z usługami to potrzebna jest aplikacja która nie działa i koło się zamyka. Na 9.01 mam wizytę zobaczymy.
Jakieś wieści? Serwis online jakiś czas temu napisał, że czekają na aktualizację apki...
 

pkrzychu

Nowy na Forum
Niestety ale serwis może nam naprawić wszelkie podzespoły mechaniczne, wgrać, zsynchronizować wzajemne moduły ale aplikacji czy też usług online nie. Zawsze jak oddaje do naprawy na jakąś głupotę to i wymuszam zajrzenie do oprogramowania to coś tam poprawiają. Tłumacząc że było coś nie tak w komunikacji między modułami. Ostatnio samochód sam łączył się z numerem alarmowym. Wymienili cały panel za to odpowiadający (tam gdzie jest oświetlenie wnętrza) ale dograć go do komputera to im zeszły trzy dni. Ponoć na szkoleniu dla serwisu jak zgłaszają problemu z apką to słyszą że dalsze prace nad nią już nie są prowadzone ponoć ma być zupełnie nowa. Wysłałem maila do centrali z pytaniem jakie zadość uczynienie wchodzi w grę za brak opłaconych usług. Odpisali że jak przywrócą funkcjonalność to będą rozmawiać (chodzi mi konkretnie o przedłużenie subskrypcji)
 

nabrU

Moderator
Apka jest chyba zarządzana przez Hiszpanów.
Mojej żonie w jej Mii EV apka przestała działać w październiku i dopiero ostatnio okazało się, że nie wiadomo dlaczego zdezaktywowali eSIM w samochodzie, stąd nasze próby dodania samochodu w apce Seat Connect spełzały na niczym. Oczywiście sprawa została zgłoszona od razu do Seat UK, a Ci przekazali ją do działu SEAT/CUPRA Connect (email: [email protected]) a Ci z uporem maniaka pisali do nas kilka razy w miesiącu, aby podać wersję apki, typ telefonu, wersję Androida mimo, że mieli to podane w pierwszym mailu.
Znalazłem więc w necie emial do dyrektora Seat / Cupra UK i dodałem go do korespondencji mailowej. Pomogło jak ręką odjął, eSIM został aktywowany ponownie, apka zaczeła działać, a żona dostała przeprosiny z gabinetu dyrektora i prezenty od Seata...

PXL_20240201_143421464.jpg
 

pkrzychu

Nowy na Forum
Apka jest chyba zarządzana przez Hiszpanów.
Mojej żonie w jej Mii EV apka przestała działać w październiku i dopiero ostatnio okazało się, że nie wiadomo dlaczego zdezaktywowali eSIM
Jak najbardziej możliwe ale u mnie i chyba reszty posiadaczy Borna eSIM działa. W tej chwili jestem zalogowany z jakiegoś innego państwa. Pełnej funkcjonalności nie mam ale te podstawowe działają. Nawet w nawigacji jest info o korkach i utrudnieniach. Centrala nie wypiera się kłopotów z aplikacją (dla Polski) ale wiecznie Ci odpowiedzą że "intensywnie pracują". Wiem że nie jest to bardzo popularny samochód ale jestem ciekaw czy po październikowej aktualizacji komuś w Polsce aplikacja działa poprawnie.
 

luki

Pionier e-mobilności
Ja zainstalowałem wersję z przed października (1.10.0 - android) i wyłączyłem aktualizacje automatyczne. Działa jak działała, ale oczywiście nie jest to komfortowe.
Jutro się przypomnę na support, zobaczymy czy dadzą radę napisać coś oryginalnego ;)
 

pkrzychu

Nowy na Forum
Wczoraj na Google była aktualizacja do wersji 2.0.0 czy komuś to działa na Polskę. Mam na jakieś inne państwo i jakoś chodzi a nie chcę kłopotów.
 

luki

Pionier e-mobilności
Wczoraj na Google była aktualizacja do wersji 2.0.0 czy komuś to działa na Polskę. Mam na jakieś inne państwo i jakoś chodzi a nie chcę kłopotów.
Tak, zainstalowałem. Wygląda, że działa. Zgody z sensem dało się potwierdzić.
 

luki

Pionier e-mobilności
A, i może napiszę do supportu czy istnieje możliwość przedłużenia pakietu o 5 miesięcy z racji niedziałania aplikacji 🤔
 

pkrzychu

Nowy na Forum
A, i może napiszę do supportu czy istnieje możliwość przedłużenia pakietu o 5 miesięcy z racji niedziałania aplikacji 🤔
Jak już pisałem odpowiedzieli mi że jak aplikacja wróci do funkcjonalności to będą o tym myśleć. Trzeba na niuch naciskać jutro też napiszę.
 

luki

Pionier e-mobilności
Jak już pisałem odpowiedzieli mi że jak aplikacja wróci do funkcjonalności to będą o tym myśleć. Trzeba na niuch naciskać jutro też napiszę.
Napisałem, kazali odpisać jakie usługi nie działały. Napisałem to też.
Ale patrze sobie w szczegółach kiedy te usługi wygasną, i widzę, że do 9/11/32 (też sobie wybrali datę...). Connected Travel Assist jest tylko do 1/1/26. I tak się zastanawiam, że chyba wcześniej te terminy były jakieś bliższe ? Jedyne co, to nie mogę znaleźć kiedy się kończy pakiet internetowy.
Jak tak zostanie, to chyba nie ma co kruszyć kopii ;)
 
Top