PiotrS

Posiadacz elektryka
Wątek jest o podróżach zagranicznych.
O abonamencie na Ionity nie myślę, bo trzeba się związać na cały rok.
 

JareG

Pionier e-mobilności
Wątek jest o podróżach zagranicznych.
O abonamencie na Ionity nie myślę, bo trzeba się związać na cały rok.
Wystarczy Ci jedno tankowanie, i już się abonament zwraca. Problem jest taki, że u nas prawie nie ma Ionity - ale na zachodzie to zupełnie inna bajka..

Pozdrawiam
 

JareG

Pionier e-mobilności
U nas Ionity tez slabo dziala… jechalem ostatnio i jedna stacja z dwoch byla nie sprawna…
No i dlatego na razie nie odpaliłem tego ichniego Powera: za mało ładowarek, i jeszcze można się odbić od nieczynnej..
Ale mam nadzieję, że z czasem sobie poradzą i się rozbudują.

Pozdrawiam
 

Cav

Pionier e-mobilności
To w porównaniu do Kia Charge, nie ma co narzekać na GreenWay ;)
No jak nie?
Jak doliczysz w GW 50% do cen, to jak najbardziej jest co narzekać.

BTW: Kilknąłem w kilka stacji na mapie Shella i cena u nich wychodzi między 50a 60 eurocentów.
Taniej niż w GW roamingu z dopłatą....
 

JareG

Pionier e-mobilności
W tym załączniku masz dodatkowe opłaty za sesję, a nie ceny za ładowanie.
Skupiałem się na Ionity a tam są podane ceny za ładowanie.. ale w tych nie-Ionity faktycznie, to są ceny za sesję.

Pozdrawiam
 

Cav

Pionier e-mobilności
Ponawiam pytanie, żeby było we właściwym wątku:

Jakby ktoś znał coś lepszego cenowo niż GW bez abo (albo GW z najniższym abo+dopłata za roaming), a:
1. działającego sprawnie w Europie,
2. uruchamiającego ładowarki różnych sieci w wielu krajach,
3. posiadającego polską lub angielską wersję językową (aplikacji i strony),
4. działającego z polskimi kartami
5. obciążającymi je automatycznie PO ładowaniu (nie pytam o prepaidy)
6. nie doliczajacego prowizji ani za ładowanie, ani za abonament, ani do ceny ładowania
7. dostępne dla auta wielu marek, mnie konkretnie chodzi o Kia

to proszę o sygnał.

Od razu dopowiem, że warunków nie spełnia ani Kia Charge (opłata za sesję i za wydanie karty), ani Shell (dodatkowe prowizje), ani Ionity (ceny bez abo są nieakceptowalne, a abo na 12 miesięcy), ani GW (w roamingu mają dopłaty do cen).
 

JareG

Pionier e-mobilności
(...)
Od razu dopowiem, że warunków nie spełnia ani Kia Charge (opłata za sesję i za wydanie karty), ani Shell (dodatkowe prowizje), ani Ionity (ceny bez abo są nieakceptowalne, a abo na 12 miesięcy), ani GW (w roamingu mają dopłaty do cen).
Wychodzi na to, że najlepiej mieć Teslę i jej SC :D
BTW: Jeśli ktoś choć trochę (jedno-dwa ładowania w miesiącu) jeździ po PL, i po drodze ma Ionity, to wg mnie warto byłoby kupić ten roczny abonament.

Pozdrawiam
 
Top