Zrobiliśmy dziś 250 km.
Inowr bydg Toruń Konin.
Zużycie 17.5 kWh jazda jak TDI.(Byłoby 4.5 litra)
Czyli zużycie dobre, ekonomia to oddzielny temat, jakoś się broni.
Ruszanie ,elastyczność bardzo dobre, może nawet znakomite, powyżej 100km h
Elastyczność gaśnie, jest dobra ale mogłaby być lepsza.
Wygodne auto,komfortowe.
Napiszę wprost w trasę nie pojechałbym nim.
Główny powód to moim zdaniem jest zbyt słabe zawieszenie,które nie niweluje wagi auta i to na 19 kołach.
Po tym jak rwd prowadzał na suchym w koleinach między Toruniem a Inowrocław
Wiem , że musi być Quatro.
Auto ciche, bez efektu łał.
Opis powyżej dotyczy id4 77 kw .
Nie jestem pewien ,mam nadzieję ,że Q4 będzie miało lepsze zawieszenie.
Generalnie bardziej komfortowe.
Uczciwie muszę napisać te id4 bardziej męczy na trasie niż 190 konny crafter,czy troc TSI 150 ps
Nie żartuje, id4 powinien mieć amortyzowany fotel.
Nie ma lepszego auta na codzienne trasy typu szkoła praca.
Na trasy nie polecam
Bardzo pozytywne odczucia z ładowarki grenweya w kruszwicy.
Szybko i bezproblemowo.
To czym się martwiłem ,czyli ładowaniem ,okazało się bezproblemowe przy trasach do 500km.
Choć z ekonomicznego punktu widzenia to ratuje własną fotowoltaika.
Jazda np. do Brukseli ,żeby dograć jakiś temat i wracać odpada.
Byłem przekonany, że połączenie rwd z mocą da radość kierowcy,to jest taki typ samochodu z którego się cieszysz, jak dojeżdżasz do celu.
Jego ociężałość jest dobijająca.
Do jazd lokalnych super auto, pod warunkiem , że jakość dróg jest bdb w okolicy.
Zastanawiam się czy AWD id4 byłoby znacząco lepsze, pewnie zawieszenie bez zmian.
Sądziliśmy , że po takiej trasie uznamy , że to auto dla nas i go zaklepiemy.
Być może nawet na auto numer 1 w rodzinie, mamy wątpliwości czy chcemy na numer 2 czy 3.
Piękne,duże auto które wyglądem i parametrami wiele obiecuje a rzeczywistość jest taka jakaś wręcz toyotowa z dodatkiem ociężałości
Podpowiadam testowanie auta kilkaset km, jazda kilkanaście km może zaciemnić odczucia