Audi Q4 e-tron / opinie

ATnet

Posiadacz elektryka
Ale Tesla Y to dużo większe auto od ETRON Q4, Audi ma malusieńki bagażnik i jest wąziutkie w środku, popatrzcie na konsolę miedzy fotelami i wszystko jasne....
 

vwir

Pionier e-mobilności
Bo audi to C-SUV a TMY i Mach-E to D-SUV. Aczkolwiek moim zdaniem aż takiej ogromnej różnicy w wielkości wnętrza nie ma. Jeśli już to głownie na szerokość. A bagażnik Q4 ma akurat większy niż Mach-E i praktycznie identyczny jak TMY (520-535L). Tyle tylko, że w TMY dochodzi frunk.
 

solik

Pionier e-mobilności
normalnego
jaka jest definicja normalnego samochodu?

edit: widze ze wyedytowales pojecie normalnego samochodu :D potem dopiero dopisalem o TMY kojarzac ze Q4 i Mach to SUV.
 
Last edited:

ATnet

Posiadacz elektryka
Pójdźcie do salonu i popatrzcie w bagażnik Q4, może na papierze jest duży ale TMY i MACH są moim zdaniem zdecydowanie większe. Niemcy przy liczeniu zawsze oszukują, normy spalania, ile pali, WLTP, to i na bagażniku tez kantują.
 

narpaw

Nowy na Forum
1. Audi ma w środku tyle miejsca (przynajmniej na długośc) co Q7. Przynajmniej tak się chwalą. Choć również mam wrażenie że Mustang jest nieco przestronniejszy. Wydaje mi się że oba modele są bardzo porównywalne. W Mustangu masywny przód dodaje centymetrów.
2. Co do bagażnika to że w Audi i Mustangu są porównywalne choć liczby mówią zupełnie co innego. Szczególnie to widać jak się wyciągnie druga podłogę.

Nie porównuje Audi i Mustanga do Tesli 3 (bo to mały sedan nie nadający się dla rodziny) tylko do Tesli Y.
1. Mustang RWD 75 w pełnej konfiguracji to koszt ~22500zł. Po odjęciu dotacji ~200000zł.
2. Audi w zbliżonej konfiguracji to koszt 245000zł. Po odjęciu dotacji (dla firm jest inna kwota maksymalna) ~220000zł.
3. Tesla Y - 300000zł - bez możliwości wzięcia dotacji.
 

vwir

Pionier e-mobilności
Możesz pokazać tą "podobną konfigurację" w audi? Serio pytam. Może ja coś źle konfigurowałem. Dodałeś skórę, grzanie foteli, grzanie kierownicy, system bezkluczykowy, adaptacyjny tempomat, audio premium, elektryczne sterowanie foteli z pamięcią, elektryczną klapę bagażnika, MMI z android auto/carplay, drobiazgi w stylu fotochromatyczne podgrzewane lusterka, etc?

Ja się na tym cenniku czułem jak na polu minowym, więc może coś źle wybrałem.
 

narpaw

Nowy na Forum
Jasne.
Podstawowa konfiguracja Q4 40 z kolorem metalik i Siedzeniami sportowymi z eko skórą (tak jak w Mustangu, +3000 za skórę naturalną) i pakietem Comfort i Audi smartphone interface to 247000zł

Pakiet Comfort zawiera:
  • 4-kierunkowa regulacja podparcia odcinka lędźwiowego kręgosłupa dla przednich siedzeń
  • Diody w lusterkach zewnętrznych wyświetlające grafikę na podłożu
  • Lusterko wewnętrzne automatycznie przyciemniane, bez ramki
  • Lusterka zewnętrzne elektrycznie regulowane, ogrzewane i składane, oba lusterka automatycznie przyciemniane
  • Ogrzewanie foteli przednich
  • Elektrycznie wspomagana klapa bagażnika
  • Kluczyk komfortowy z Safelock
  • Alarm
Pewnie pare bajerów można byłoby jeszcze dodać ale jak cena wyjdzie powyżej 248000zł to przekroczy limit dopłaty.
Oczywiście Mustang ma parę bajerów więcej ale za to zasięg 70km mniejszy.
 
Top