Cześć Panowie,
Zadzwonił do mnie mój handlowiec z Audi z pytaniem czy byłbym zainteresowany Audi Q6 e-tron wersją 185 kW (ok. 252 KM) z napędem na tylną oś. Bateria to ok. 83 kW. Ponoć ma to ok. 7,6 sek do setki. Pytanie jaki to ma zasięg? Widziałem jakieś testy wersji z bateria 100kW i napędem quattro i przy 140km/h to zużywało 3x kW na 100km. Wydaje mi się, że to niemało. Przy mniejszej baterii pewnie 250 km to max na autostradzie przy przyzwoitych warunkach. Są takiej testy takiej wersji? Ktoś z Was coś czytał/widział? Warto rozważyć czy szkoda prądu i lepiej wybrać TMY Juniper albo innego Enyaqa?
Cena od 265 do 275k zł w zależności od wersji wyposażenia, tak by się załapać na Nasze-Auto.
Będę wdzięczny za wszelkie informacje.
Edit: to chyba jednak wersja advanced, a nie basen.
Zadzwonił do mnie mój handlowiec z Audi z pytaniem czy byłbym zainteresowany Audi Q6 e-tron wersją 185 kW (ok. 252 KM) z napędem na tylną oś. Bateria to ok. 83 kW. Ponoć ma to ok. 7,6 sek do setki. Pytanie jaki to ma zasięg? Widziałem jakieś testy wersji z bateria 100kW i napędem quattro i przy 140km/h to zużywało 3x kW na 100km. Wydaje mi się, że to niemało. Przy mniejszej baterii pewnie 250 km to max na autostradzie przy przyzwoitych warunkach. Są takiej testy takiej wersji? Ktoś z Was coś czytał/widział? Warto rozważyć czy szkoda prądu i lepiej wybrać TMY Juniper albo innego Enyaqa?
Cena od 265 do 275k zł w zależności od wersji wyposażenia, tak by się załapać na Nasze-Auto.
Będę wdzięczny za wszelkie informacje.
Edit: to chyba jednak wersja advanced, a nie basen.
Last edited: