Autopilot i ręczna zmiana pasa

Jaceq

Pionier e-mobilności
Panowie, a może Juniper ma to po prostu inaczej zrobione od reszty. Już ma tempomat albo autopilot, a stare mają obie funkcje na raz dostępne, więc może i tutaj coś Tesla pokombinowała.
Ale @sxill zdaje się nie ma Junipera (stopka by ułatwiła sprawę..), choćby dlatego, że po deaktywacji AP przechodzi mu na tempomat. W Juniper niestety tak się nie dzieje.
 

KrzysztofFly

Moderator
Ale @sxill zdaje się nie ma Junipera (stopka by ułatwiła sprawę..), choćby dlatego, że po deaktywacji AP przechodzi mu na tempomat. W Juniper niestety tak się nie dzieje.
To samo miałem napisać, a dodatkowo daje wajchę w górę aby wyłączyć AP, a tego w Juniperze raczej też się na da zrobić ;).
 

nabrU

Moderator
Stąd prośba do Forumowiczów o wypełnianie stopek, bo potem są takie zbędne posty jak moje, jak się nie wie czym kto jeździ.
 

slow.sasquatch

Posiadacz elektryka
Stąd prośba do Forumowiczów o wypełnianie stopek, bo potem są takie zbędne posty jak moje, jak się nie wie czym kto jeździ.
Stopki super. Ale jak próbujesz przeczytać wątek dwa lata później, to nic nie wiadomo - bo każdy "przeczytaj w stopce", a ta się już zmieniła...
 

nabrU

Moderator
Wystarczy aktualizować (np. patrz moja poniżej)...
 

sxill

Nowy na Forum
Już rozkminiłem jak to działa, AP się deaktywuje, gdy:
- mocniej (aż tyknie) naciśniesz kierunkowskaz i ruszysz kierownicą (faktycznie trzeba nią ruszyć, ale opór tak mały, że myślałem że już jest nieaktywny AP)
- włączysz lekko kierunkowskaz w czasie przyspieszania (najpierw naciskasz gaz, potem kierunkowskaz) - efekt jak powyżej
 

artospaj

Nowy na Forum
Już rozkminiłem jak to działa, AP się deaktywuje, gdy:
- mocniej (aż tyknie) naciśniesz kierunkowskaz i ruszysz kierownicą (faktycznie trzeba nią ruszyć, ale opór tak mały, że myślałem że już jest nieaktywny AP)
- włączysz lekko kierunkowskaz w czasie przyspieszania (najpierw naciskasz gaz, potem kierunkowskaz) - efekt jak powyżej
W Juniper kierunkowskaz ma tylko jedną pozycję, więc ta analiza odnosi się wyłącznie do "starego" Y-ka, mogę też potwierdzić że w TM3 2022 z EAP też to tak działa - jak przełamię opór kierownicy z włączonym kierunkowskazem, tempomat pozostaje aktywny.

W Juniper niestety za każdym razem wyłącza się zarówno prowadzenie po pasie ruchu, jak i utrzymywanie prędkości. Bardzo negatywnie to wpływa na płynność jazdy po autostradzie.. jestem rozczarowany
 

slow.sasquatch

Posiadacz elektryka
W Juniper kierunkowskaz ma tylko jedną pozycję, więc ta analiza odnosi się wyłącznie do "starego" Y-ka, mogę też potwierdzić że w TM3 2022 z EAP też to tak działa - jak przełamię opór kierownicy z włączonym kierunkowskazem, tempomat pozostaje aktywny.

W Juniper niestety za każdym razem wyłącza się zarówno prowadzenie po pasie ruchu, jak i utrzymywanie prędkości. Bardzo negatywnie to wpływa na płynność jazdy po autostradzie.. jestem rozczarowany

To są dwa osobne problemy w Juniperze:
- kierunkowskaz, dobrze że jest, ale ma feel patyka przymocowanego na taśmę klejącą. Bez rozróżnienia jak daleko jest wciśnięty itd.
- brak opcji, żeby AP degradował się do TACC.

Sa drobiazgi - np. lepsza półka i miejsce na nią pod podłogą czy kamera na zderzaku,, które chciałbym miec... Ale te zupełnie bezsensowne cięcia powodują, że Junipera nie kupię...

Nie mówiąc już o fatalnie spasowanych plastikach na kierownicy i temu podobnych kwiatkach.
 
Top