Autopilot i ręczna zmiana pasa

Jaceq

Pionier e-mobilności
To już jest w standardowym SW.
Tak, świeżo to dodali w wersji 2025.20: Link. Może z czasem wprowadzą też inne pomysły Enhance Auto do standardowego oprogramowania.. Nie było by to złe.. Choć fajnie by też było gdyby się dogadali z nimi na jakieś wynagrodzenie za te pomysły..
 

slow.sasquatch

Posiadacz elektryka
Tak, świeżo to dodali w wersji 2025.20: Link. Może z czasem wprowadzą też inne pomysły Enhance Auto do standardowego oprogramowania.. Nie było by to złe.. Choć fajnie by też było gdyby się dogadali z nimi na jakieś wynagrodzenie za te pomysły..
Tesla i placenie za cudze pomysły :D
 

slow.sasquatch

Posiadacz elektryka
Tak mi się dzisiaj uwidziało z tym Autopilotem (mam starego MY)

To dej pory myślałem, że autopilot nie opiera się zmianie pasa, jeśli manetka kierunkowskazu została wciśnięta głęboko. Okazuje się, że nie - nie będzie walczył z kierowcą, jeśli manetka jest wciąż wychylona, nawet niewiele...

Żeby pas płynnie zmienić, trzeba zatem wrzucić kierunek i manetkę przytrzymać przez ~1.0s - i dopiero wtedy zacząć zmienić pas. Stuprocentowa skuteczność.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Tak, świeżo to dodali w wersji 2025.20: Link. Może z czasem wprowadzą też inne pomysły Enhance Auto do standardowego oprogramowania.. Nie było by to złe.. Choć fajnie by też było gdyby się dogadali z nimi na jakieś wynagrodzenie za te pomysły..
Ja mysle , że "prawda lezy pośrodku" , czyli Tesla część z tych pomysłów miała wczesniej i chciala je dozować aby odświeżać auto bez dużych nakładów . A tu pojawili sie chlopaki co to rozszyfrowali i dodali też swoje pomysły.
Z drugiej strony wiele udoskonaleń czy funkcjonalności wynikalo z presji użytkowników . Spojrzenie na komfort itp jest też różne w różnych krajach itd ..np japońce z kaseciakami lub komfort w Nissanie ....
Np w Tesli nie bylo elektrycznego tylnego bagażnika a jak sie pojawił to bez kick sensora i jest ten dziwny patent z kamerami .
Kamerka w zderzaku to już temat dyzurny od lat ..
To polityka firmy i marketing.
Ale Enhace świetnie to zrobiło , bo bez lipy .Podobnie tez inni z akcesoriami i wyposazeniem .
Yoke custom do Tm3 było zanim się pojawilo w Tesli S i X oficjalnie i wywolalo dopiero wtedy kontrowersje
 
Top