Byd -wizyta w salonie

tlisek

Tomek
oooo oo tak własnie tak było. Wyślij pan maila to odpisze.
Zajechałem na szybości od razu na Wilanów, ale tam nawet nie wie wiadomo jak sie zaparkować w poblizu tego saloniku, wiec zrezygnowałem... jeszcze grochowska zostaje, ale to moze w nastepny tydzien. chociaz salonik na parterze biurowca brzmi interesująco...

Ja na jazde probną przez neta zostawiłem namiary jakoś w marcu. z końcem kwietnia dostałem maila czy dalej jestem zainteresowany, odpisałem ze tak. W połowie maja koleś zadzwonił ze kontaktuje się w sprawie maili...
oni chyba to robią specjalnie aby sprzedaż europejczyków nie spadła. taki koń trojański, bo przecież dealerem jest ta sama firma co innych marek "europejskich".

Tak się zastanawiam czy napisanie maila bezposrednio do BYD cokolwiek da :)

Ja mam bardzo dobre wrażenia z kontaktem (telefonicznym) z BYD Krotoski Warszawa (p. Radosław) - w tamtym roku dogadywałem użyczenie Seal U na weekend, na wszystkie pytania była odpowiedź, jak nie i obiecał że oddzwoni to oddzwaniał / wysyłał info mailem itp.

Do użyczenia ostatecznie nie doszło (z mojej winy), ale kontakt był ok ;)
 

pmlody

Pionier e-mobilności
Oj tam, oj tam. Teraz tak jest wszędzie. Jak w Tesli rozmawiałem z handlowcem to wiedział mniej od mnie. W Toyocie jest chyba jeszcze gorzej, parcie na klienta i sprzedaż mają straszne tylko argumentów brak. Kup pan Toyotę bo to Toyota, a wiadomo, że Toyota jest najlepsza :)
Przez 20 lat jak bywam w salonach sprzedaży to może ze 3 kompetentnych sprzedawców widziałem. Reszta to mogła by sprzedawać równie dobrze bloczki betonowe jak i marchew.
 

kubatar

Pionier e-mobilności
Dlatego najlepszy model sprzedaży ma Tesla. Kawa na ławe. Dla konsumentow z USA to dopiero jest zmiana i brak konieczności użerania się z dilerami. Nie bez powodu mowi sie o nich "stealer"
 

nabrU

Moderator
Nie bez powodu mowi sie o nich "stealer"

'Stealer' to oni stają się zazwyczaj po kupnie -> serwis. Bo to w tym sensie jest głównie używane to pojęcie.
 
Top