AUTOPILOT Tesla vs BMW

Bronek

Pionier e-mobilności
Tak jedzie stara Tesla z 2019 ok 2 lat temu na zwykłej naszej drodze


Tu tylko wrzucam kierunki aby wyprzedzała
A to wszystko 2 lata temu


A tu już X gdzie nie wpada na wariata w zakręt, gdzie z naprzeciwka jedzie auto które może ściąć zakręt.. Zdarza się że też asekuracyjnie nie ruszy z pod przejścia jak jest zasłonięte. Przyrasta różnych algorytmów wraz z czasem nauki.


 
Last edited:

Bronek

Pionier e-mobilności
Dodam, że był czas ale nie mam dowodu filmowego gdzie sama mi wyprzedzała Bez ciężarka bez dotykania i bez kierunkowskazu! Po czym wracała na pas.

Tu poniżej np jest bez ciężarka, bez dotykania, a tylko sam kierunkowskaz

Więc w kilku letnim okresie bywało różnie. To były fajne doświadczenia i przygoda z autem, teraz jest nudziarstwo :) Nie macie już takiej przyjemności jaka była a początku


 

p0li

Pionier e-mobilności
Chodzi o to że tylko w Tesli masz taki komfort ładowania na swoich stacjach ,znam ludzi co mają mercedesy skody Vw BMW i szlag ich nie raz trafia z tymi ładowarkami które nie chcą się załączyć i człowiek stoi przy aucie na deszczu a ładowarka nie chce się podłączyć .
nie wiem czy wiesz ale w wiekszosci krajow nie lezacych nad wisla na ladowarkach tesli moga sie takze ladowac inne auta - wiec twoja przewaga nagle stopniala
 

ducarider

Posiadacz elektryka
Takie porównanie trochę z tyłka, porównujesz jedna, dwie funkcje omijając inne parametry. I co mają wycieraczki do porównania autopilota xD

Autopilot tesli też wcześniej sobie radził powyżej 140kmh(PDK!), został ograniczony rok/dwa temu do 140(150kmh) ze względów prawnych i NCAP

Fantomowe hamowanie w BMW też się zdarza, po prostu jeszcze tego nie doświadczyłeś. Za mało danych podajesz

Dodatkowo, M8 nie zostało jeszcze przebadane pod kątem bezpieczeństwa systemów i pieszych w NCAP, a w tych testach większość BMW wypada lekko średnio(i4, m2 etc.)


Większość czasu BMW wali w pieszych/inne auta z dużym opóźnieniem.
Może trzyma tor jazdy, ok, nie hamuje tak często jak Tesla czy inne marki ale pod innymi względami nie jest nadzwyczaj zaawansowany.

Ale czy BMW to wyższa liga? Absolutnie nie.
Chciałbym żeby tak było, ale stary kontynent po prostu nie nadąża.

Sprawdź i zapytaj dealera, czy BMW wykrywa np. leśne zwierzęta i hamuje przed nimi.
BMW to złom !!!! Najlepsza jest Tesla!!!!
Nawet bym nie śmiał wysnuć takiego wniosku.
Pewnie mam zepsutą Teslę. Przepraszam Państwa.
Udam się do serwisu. Poza tym nie umiem jeździć. Chłop ze wsi jestem do Bronów nie do auta
 

lvlthn

Pionier e-mobilności
BMW to złom !!!! Najlepsza jest Tesla!!!!
Nawet bym nie śmiał wysnuć takiego wniosku.
Pewnie mam zepsutą Teslę. Przepraszam Państwa.
Udam się do serwisu. Poza tym nie umiem jeździć. Chłop ze wsi jestem do Bronów nie do auta
Ciekawa jest Twoja opinia. Ja się z nią nie zgadzam, BMW jest dobra marka. Ale autopilota nie robi dobrego.
 

Michal

Moderator
@ducarider
Z Twojego opisu wynikało, że nie umiesz jeździć na AP, więc chciałem tylko pomóc. Napisałeś o ciągłym szarpaniu kierownica doprowadzającym do szału, którego ja nie doświadczam. Napisałeś o zmianie kierunku jazdy, którego nie rozumiem. Na tym polega forum - coś opisujesz, a inni próbują pomoc albo się wypowiadają na ten temat.

Sam opis jest też mało przejrzysty dlatego dopytywałem.

Przepraszam, że nie mam takich problemów jak Ty. Może to dlatego, że nie jeździłem BMW ale kompletnie nie doprowadza mnie do szału szarpanie kierownicą, bo nią nie szarpię, a zmiany kierunku jazdy nadal nie rozumiem, nawet przy szarpaniu, bo zmiana kierunku to już chyba wyjście z AP - nie widzę możliwości zmiany kierunku jazdy bez tego.

Ps. Ostatnio mam wrażenie, że fantom braking w Tesli pojawia się w zasadzie jedynie przy skrzyżowaniach i ograniczeniach prędkości (tak jakby auto przygotowywało się do zmiany prędkości) albo jak ktoś zjeżdża niebezpiecznie blisko do linii mojego pasa (jakby miał mi wjechać na pas). Na prostej drodze i pod wiaduktami nie miałem takiej akcji już chyba od roku, a z radarem się zdarzało nagminnie.
 
Last edited:
Top