Awaria - kamery i inne

inter

Pionier e-mobilności
Odebrałem wczoraj trójkę. Auto od początku na wersji 2024.44.25.2
Według osoby z Tesli, z którą rozmawiałem problem zdecydowanie nie dotyczy aut z 4-tego kwartału.

Dostałem jeszcze inne wyjaśnienie od przekazywanych tu wcześniej, podobno partia która była w Polsce sprzedawana w Q3 miała błędnie zamontowany komputer FSD przeznaczony na rynek azjatycki (?). Nie wiem jak miałoby to powodować te błędy ale ok.


Na razie zrobiłem skromne 100 km. "Jeździć, obserwować"
Wygląda na to że robili update wersji, już w PL.
 

inter

Pionier e-mobilności
Czyli jak odebrałem tm3 hl w połowie grudnia już po update na najnowszym sofcie i jest ok to znaczy że tak zostanie, czy może się jeszcze ta awaria pojawić?
A kamery skalibrowane dla autopilota?
Raczej nie powinno.
 

d0c3n7

Zadomawiam się
A kamery skalibrowane dla autopilota?
Raczej nie powinno.
Tak po kilkudziesięciu kilometrach się skalibrowały. Zastanawia mnie jednak to, czy tesla wykryła wadę i ją poprawili nie ujawniając tego wcześniej, czy jak twierdzą nie znają przyczyny, więc dlaczego te samochody z q4 miały by być wolne od tej wady skoro konstrukcyjnie te komputery się nie różniły?
 

inter

Pionier e-mobilności
Tak po kilkudziesięciu kilometrach się skalibrowały. Zastanawia mnie jednak to, czy tesla wykryła wadę i ją poprawili nie ujawniając tego wcześniej, czy jak twierdzą nie znają przyczyny, więc dlaczego te samochody z q4 miały by być wolne od tej wady skoro konstrukcyjnie te komputery się nie różniły?
A wiadomo, czy komputery się różnią? Skoro to partia około 2500-3000 samochodów, to na 100% wada któregoś elementu elektromicznego.
 

tanczmy

Zadomawiam się
A wiadomo, czy komputery się różnią? Skoro to partia około 2500-3000 samochodów, to na 100% wada któregoś elementu elektromicznego.
Słabo, że Tesla milczy w tej sprawie, skoro teoretycznie znają źródło problemu to mogliby dać jakąś informację które numery VIN są "podatne", a tak to jesteśmy zdani na domysły i trochę strach teraz kupować nową trójkę :/
 

lvlthn

Pionier e-mobilności
Słabo, że Tesla milczy w tej sprawie, skoro teoretycznie znają źródło problemu to mogliby dać jakąś informację które numery VIN są "podatne", a tak to jesteśmy zdani na domysły i trochę strach teraz kupować nową trójkę :/
A nie wpadłeś na to, że już poinformowała klientów?
Oni doskonale wiedzą która to partia części, które auta i ew. które się już wykrzaczyły.

Jakbyś miał problem, to już byś wiedział.


Ja nawet nie wiedziałem że przysługuje mi darmowy refit cześci, dowiedziałem się o tym przypadkiem...z aplikacji.
 

Vidar

Nowy na Forum
A nie wpadłeś na to, że już poinformowała klientów?
Oni doskonale wiedzą która to partia części, które auta i ew. które się już wykrzaczyły.

Jakbyś miał problem, to już byś wiedział.


Ja nawet nie wiedziałem że przysługuje mi darmowy refit cześci, dowiedziałem się o tym przypadkiem...z aplikacji.
Ja mam TM3 HL LR z Q3 i nie zostałem poinformowany o problemie przez Teslę. W tej chwili jeżdżę na aktualizacji świątecznej 2024.44.25.2 i na razie wszystko gra.
Za to od wczoraj wisi mi info o aktualizacji do wersji 2024.45.32 i się zastanawiam czy zassać i instalować, czy się wstrzymać... 🤔
 

pmlody

Pionier e-mobilności
ak ktoś dostał w TMY >09.2024 ostatnio aktualizacje to niech się pochwali.
Dostałem chyba przedwczoraj, wersja 45.32, auto odebrane z początkiem listopada, wg pana co wydawał, nie stało dłużej na placu niż 2 tygodnie.
 

eimi

Pionier e-mobilności
Dostałem chyba przedwczoraj, wersja 45.32, auto odebrane z początkiem listopada, wg pana co wydawał, nie stało dłużej na placu niż 2 tygodnie.
Tak też już dostałem 45.32

Nie zmienia faktu że .45.xx wszystkie poprzednie pomijały Y z drugiej połowy 2024. Coś było na rzeczy.
 
Top