Awaria - kamery i inne

inter

Pionier e-mobilności
Wnioski są takie, że są w czarnej d. Usterki komputera są powiązane z aktualizacją software i kalibracją kamer. Możliwe że kalibracja kamer smaży komputer. Problem dotyczy jednej z ostatnich rewizji HW4. Na naszym rynku słyszałem tylko o TM3 HL, ale wygląda też na to że wszystkie Y od września 2024 wyprodukowane w Giga Berlin mają wstrzymaną aktualizacje, ale nie słyszałem o samej usterce w TMY z Berlina. Jak ktoś dostał w TMY >09.2024 ostatnio aktualizacje to niech się pochwali. W USA sytuacja na odwrót, problem dotyczy samych Y z jednej z fabryk a nie TM3.
Czytałem, że do końca nie są w stanie określić, co powoduje uszkodzenia komputera. Próbują softwarowo, ale pewnie nie wszystkim to pomaga.
Edit: napewno powodują uszkodzenia kamery.
 
Last edited:

Wojtek Wawa

Tesla Model 3 LR RWD 2025
a u mnie wszystko się naprawiło w sobotę i do dzisiaj działa bez zarzutu - kamery, nawigacja, adaptacyjne światła wszystko wszystko jak z fabryki. Pojeździełm przez 20 minut na trybie insane troszeczkę mocniej i po ponownym otworzeniu samochodu i wrzuceniu wstecznego wszystko zaczęło działać.
Czyli można jednak zamawiać @CyanAppl16
Zwłaszcza, że podwyżka cen robi się pewna po tym jak zniesiono z dużym prawdopodobieństwem limit ceny 225k zł brutto.
BTW fur Deutschland, bo teraz chyba można dotować id7
 

CyanAppl16

Posiadacz elektryka
Czyli można jednak zamawiać @CyanAppl16
Zwłaszcza, że podwyżka cen robi się pewna po tym jak zniesiono z dużym prawdopodobieństwem limit ceny 225k zł brutto.
BTW fur Deutschland, bo teraz chyba można dotować id7
Ja liczę na to, że nie będą jednak podnosić, ale może jestem naiwny. Mam trudniejsze zadanie od ceny. Muszę przekonać żonę do drugiego auta :))))))
 

Pedr

Pionier e-mobilności
Zwłaszcza, że podwyżka cen robi się pewna po tym jak zniesiono z dużym prawdopodobieństwem limit ceny 225k zł brutto.
Ten limit do tej pory (przy starym programie) był tylko dla bardzo wąskiej grupy klientów - większość firm i JDG to VATowcy, więc dla nich próg był wyższy. Wydaje mi się, że podniesienie limitu nie wpłynie na cenę. Myślałem, że jeśli zostałoby 225k brutto, to wówczas pojawiłby się może jakiś inny kolor w standardzie.
Muszę przekonać żonę
U mnie też taka sytuacja 😉
 

Creaton

Zadomawiam się
Odebrałem wczoraj trójkę. Auto od początku na wersji 2024.44.25.2
Według osoby z Tesli, z którą rozmawiałem problem zdecydowanie nie dotyczy aut z 4-tego kwartału.

Dostałem jeszcze inne wyjaśnienie od przekazywanych tu wcześniej, podobno partia która była w Polsce sprzedawana w Q3 miała błędnie zamontowany komputer FSD przeznaczony na rynek azjatycki (?). Nie wiem jak miałoby to powodować te błędy ale ok.


Na razie zrobiłem skromne 100 km. "Jeździć, obserwować"
 

CyanAppl16

Posiadacz elektryka
Odebrałem wczoraj trójkę. Auto od początku na wersji 2024.44.25.2
Według osoby z Tesli, z którą rozmawiałem problem zdecydowanie nie dotyczy aut z 4-tego kwartału.

Dostałem jeszcze inne wyjaśnienie od przekazywanych tu wcześniej, podobno partia która była w Polsce sprzedawana w Q3 miała błędnie zamontowany komputer FSD przeznaczony na rynek azjatycki (?). Nie wiem jak miałoby to powodować te błędy ale ok.


Na razie zrobiłem skromne 100 km. "Jeździć, obserwować"
Gratuluję zakupu :) Update do tej wersji powodował błąd?
 

CyanAppl16

Posiadacz elektryka
Jaki update? Przecież napisał, że odebrał z taką wersją SW
Tak rozumiem, że odebrał z tą wersją :) Chodziło mi o to, czy jeżeli ktoś miał wcześniej niższą wersję i do tej robił update to była awaria. Dodatkowo odpowiada to na moje kolejne pytanie, tj. nowe Tesle klientom wydawane są z w miarę najnowszą wersją iprogramowania.
 

eimi

Pionier e-mobilności
TMY nadal wydają z wersją .37
 
Top