Bagażnik bazowy na zintegrowane relingi

mako

Zadomawiam się
Zakładałem, że na narty pojadę z boxem na dachu, niestety do początku lutego Thule ciągle nie wprowadziło bagażnika bazowego montowanego do zintegrowanych relingów. Musiałem trochę kombinować żeby się zapakować.
Minęły prawie 3 kolejne miesiące i nadal nic. Może ktoś analizował temat bagażnika bazowego i wie coś więcej na ten temat?
 

Tompor

Zadomawiam się
Nie szukałem, bo nie jestem zainteresowany, ale spotkałem gościa na ładowarce, który miał zamontowany taki bagażnik, więc chyba coś jest.
 

mako

Zadomawiam się

Tompor

Zadomawiam się
No to niestety musimy poczekać. Tak jak z dywanikami, od KIa, to porażka, nawet but z tyłu się nie mieści na dywaniku. To samo z chlapaczami, to jakieś ogryzki, kupiłem uniwerszalne i są lepsze od oryginalnych.
 

kiki111

Fachowiec
A niro występuje w ogóle w wersji bez relingów?
W kwestii dywaników w takim razie dobrze że nie wziąłem dywaników od dealera za 300zł a zamówiłem na allegro sporo taniej, nie mam uwag do spasowania i jakości.
 

mako

Zadomawiam się
Na Reddicie znalazłem informację, że plastikowe relingi zintegrowane nie spełniają wymagań bezpieczeństwa Thule, dlatego firma zdecydowała się tylko na wersję zaciskową do drzwi.
Gdyby to była prawda byłbym rozczarowany, bo wpakowałem się w samochód którym nie mogę jechać na narty.
 

mako

Zadomawiam się
Thule Support Sweden:
Nie mogę potwierdzić Panu informacji co do tego, że Kia Niro EV 2023 posiada relingi niespełniające wymagań bezpieczeństwa Thule.

Taka rekomendacja natomiast pojawiła się dla modelu Kia Niro SG2 rocznik 2023, ale widzę że relingi raczej niczym się nie różnią więc możliwe że ta rekomendacja będzie też dotyczyć Pana modelu auta.

czyli na dachu niczego nie przewieziemy, przynajmniej nie na bagażniku dachowym Thule.
Specyfikacja Niro i instrukcja mówiąca o tym że bagażnik dachowy może być max. obciążony 100 kg to fikcja.
 
Top