Be Charge

KrzysztofFly

Moderator
To jakiś koszmar, nie da się po prostu z apki lub z monitorka przerwać ładowania DC? A gdyby zmniejszyć nagle docelowy poziom baterii, to chyba auto przerwie samo, bo już ma więcej niż potrzeba?
Ło panie, to nie Tesla. My w Stellantisach niewiele możemy przestawić, głównie to temperaturę na klimatyzacji, a i na to ostatnio niektórzy ludzie narzekają ;). A z aplikacji, to możemy tylko włączyć "komfort termiczny" ok. 21') oraz ustawić harmonogram, a także zobaczyć stan naładowania i ewentualnie opóźnić ładowanie włączając ładowanie z opóźnieniem na określoną godzinę. Przy czym komunikacja z samochodem trwa wieczność i nie zawsze kończy się powodzeniem ;).
 

cooler

Pionier e-mobilności
Ło panie, to nie Tesla. My w Stellantisach niewiele możemy przestawić, głównie to temperaturę na klimatyzacji, a i na to ostatnio niektórzy ludzie narzekają ;). A z aplikacji, to możemy tylko włączyć "komfort termiczny" ok. 21') oraz ustawić harmonogram, a także zobaczyć stan naładowania i ewentualnie opóźnić ładowanie włączając ładowanie z opóźnieniem na określoną godzinę. Przy czym komunikacja z samochodem trwa wieczność i nie zawsze kończy się powodzeniem ;).
cholera, Tesla to ma jakoś sensownie rozwiązane (o ile działa, a z moją niestety jest tak że więcej stoi niż jeździ)
 

p0li

Pionier e-mobilności
a także zobaczyć stan naładowania i ewentualnie opóźnić ładowanie włączając ładowanie z opóźnieniem na określoną godzinę. Przy czym komunikacja z samochodem trwa wieczność i nie zawsze kończy się powodzeniem ;).
wlaczenie opoznienia ladowania przerywa ladowanie (przynajmniej AC)
na DC nie sprawdzalem
 

p0li

Pionier e-mobilności
Nie - to Stellantis ma to skopane.
skopane to by bylo jakby mial a nie (albo zle) dzialalo (jak w tesli rozne rzeczy)
tu po prostu nie ma tej funkcjonalnosci bo akurat student ktory na kolanie pisal ta aplikacje zaspal
 

Ev3

Pionier e-mobilności
skopane to by bylo jakby mial a nie (albo zle) dzialalo (jak w tesli rozne rzeczy)
tu po prostu nie ma tej funkcjonalnosci bo akurat student ktory na kolanie pisal ta aplikacje zaspal
Aplikacja to najmniejszy problem, ale już brak możliwości ustawienia tego również z menu samochodu, to jest właśnie to skopanie.
 

p0li

Pionier e-mobilności
Aplikacja to najmniejszy problem, ale już brak możliwości ustawienia tego również z menu samochodu, to jest właśnie to skopanie.
niekoniecznie - platforma PSA ma tak duzy buffor ze widocznie projektanci stwierdzili ze jest to niepotrzebne zeby zachowac baterie w dobrym stanie
ja ze swojego doswiadczenia moge tylko potwierdzic ze od 2,5r laduje 2-4 razy tygodniowo baterie zawsze do 100% i po poczatkowym okresie pasywacji degradacja baterii stoi jak widly w gnoju
 

KrzysztofFly

Moderator
niekoniecznie - platforma PSA ma tak duzy buffor ze widocznie projektanci stwierdzili ze jest to niepotrzebne zeby zachowac baterie w dobrym stanie
ja ze swojego doswiadczenia moge tylko potwierdzic ze od 2,5r laduje 2-4 razy tygodniowo baterie zawsze do 100% i po poczatkowym okresie pasywacji degradacja baterii stoi jak widly w gnoju
Najlepsze jest jednak to, że zalecają ładować do 80%, nie dając do tego żadnego narzędzia (ani samochód, ani aplikacja nie pozwala ustawić limitów).
 

Jusand

Posiadacz elektryka
Z instrukcji obsługi e208
Screenshot_20231123_153842_MyPeugeot.jpg
 
Top