Be Charge

adianqo

Nowy na Forum
Też zrób zgłoszenie z aplikacji i/lub dzwoń. Im więcej będą mieli zgłoszeń tym większa szansa że to ogarną.
Zrobiłem zgłoszenie ale dziś już poszło też zgłoszenie o Chargeback. Pytanie tylko czy ta sprawa jest do wygrania. Działał pakiet gdy kupiłem ale jeden dzień czyli ostatni dzień sierpnia. W aplikacji widniało jasno że działa w Polsce. Mogą sobie tak to przerwać nagle? (wtedy jest niezgodność towaru z umową czy nie ma)
 

Jaceq

Pionier e-mobilności
Kiepsko to niestety wygląda - zrobiłem im zgłoszenie z aplikacji, puściłem maila i napisałem na FB. Zero odzewu :-( Spróbuję jeszcze do nich zadzwonić..
 

Jaceq

Pionier e-mobilności
Odpisali na FB: "Hi, we reported the problem internally. As soon as we have a reply, we will write to you!"
 

Bandtio83

Posiadacz elektryka
Kiepsko to niestety wygląda - zrobiłem im zgłoszenie z aplikacji, puściłem maila i napisałem na FB. Zero odzewu :-( Spróbuję jeszcze do nich zadzwonić..
ten brak odzewu jest najbardziej wkurzający, by powiedzieli: "pracujemy nadtym, to chwilowe, przedłużymy wam pakiet itp" ale zero. Nawet gdyby mieli się wycofać to by mogli napisać że oddadzą procentowo to co się nie zużyło.
 

domingo

Fachowiec
Kolejny raz i kolejna apka/serwis który się zorientował ze na ładowaniu w Polsce w abonamencie to tylko stracą?
Bo tak to wyglada, że się wycofują ale jeszcze nie wiedzą jak, albo nie mogą tak jak by chcieli i na razie tylko nie można włączyć ładowania
 

Bandtio83

Posiadacz elektryka
Nic, trzeba będzie wystąpić o zwrot pieniędzy, ale aż się boję ile to będzie trwać...
 
Top