Bronek
Pionier e-mobilności
Pewnie przyczepa a elektryk ma dodatkowy problem, który nie występuje w ICE, to tankowanie. Drugi ale tu mniejszy zasięg dla wielu modeli
Ten moj pterodaktyl 5 ton może ! I ma w zapasie zasiegu i mocy dużo
Owszem zawsze holowanie jest kosztem zasiegu - wiadomo, ale z czepką, zgodnie z, prawem można pomykać, (co jest idiotyzmem ale jest) ... 80 km/h u nas a np. stówą np w Niemczech.
Także 750kg to pikuś. I jadąc wolniej niwelujemy stratę porównując do jazdy solo i szybko.
Off może być, bo przelecieliśmy się po wystawie i po tych czepkach i jako kiedyś przyczepowcy już nie złapaliśmy ponownie bakcyla. W tych 750 to ciasno a te wielkie to drogie i nie na takie jazdy jak lubimy. To stacjonarne wypoczywanie. Temat rzeka.
Jednak kamper to jest to , który i tak głównie stoi a czepka , moze dla synów jak kupią sobie nowe Tesle? Czy cuś? Jak ze wszystkim trzeba wejść siąść itd. Teoretyzowanie kończy się krytyką lub zachwytem, a nic nie jest doskonałe lub złe.
Ten moj pterodaktyl 5 ton może ! I ma w zapasie zasiegu i mocy dużo
Owszem zawsze holowanie jest kosztem zasiegu - wiadomo, ale z czepką, zgodnie z, prawem można pomykać, (co jest idiotyzmem ale jest) ... 80 km/h u nas a np. stówą np w Niemczech.
Także 750kg to pikuś. I jadąc wolniej niwelujemy stratę porównując do jazdy solo i szybko.
Off może być, bo przelecieliśmy się po wystawie i po tych czepkach i jako kiedyś przyczepowcy już nie złapaliśmy ponownie bakcyla. W tych 750 to ciasno a te wielkie to drogie i nie na takie jazdy jak lubimy. To stacjonarne wypoczywanie. Temat rzeka.
Jednak kamper to jest to , który i tak głównie stoi a czepka , moze dla synów jak kupią sobie nowe Tesle? Czy cuś? Jak ze wszystkim trzeba wejść siąść itd. Teoretyzowanie kończy się krytyką lub zachwytem, a nic nie jest doskonałe lub złe.
Last edited: