BMW i3 2015 USA

Halczyn

Zadomawiam się
@Maratoro a jaki przebieg ma ta bateria? Bateria na allegro zaczyna sie od ok 10k, wiec nie najtaniej
 

vwir

Pionier e-mobilności
Zostało 13,5 kWh / 19,4 kWh czyli poleciało ok 30%
30% zużycia większość producentów uznaje za uszkodzoną baterię i jeśli się to zdarzy w trakcie gwarancji to jest ona wymieniana. Przy czym - tak jak pisałem wyżej - wczesne i3 miały jakieś jazdy z BMSem i pokazywał bzdury. Nie wiem czy nie było na to akcji serwisowej, ale przy aucie ze stanów to chyba tylko niezależne serwisy wchodzą w grę.
 

Halczyn

Zadomawiam się
Zostało 13,5 kWh / 19,4 kWh czyli poleciało ok 30%

Ceny nie chciałbym podawać publicznie.

Muszę się temu przyjrzeć, rozładuje ją do 8% żeby rex już łapał. I naładuje na max. i zacznę obserwować czy rzeczywiście te skoki są tak duże.

K….. trochę się zaczynam stresować czy się nie wpakowałem. Ciekawe jaki koszt wymiany baterii.
rozwiazales problem?
 

yeero

Nowy na Forum
Moim zdaniem to po prostu zawyzony stan po "podladowaniu" troche baterii i ponownym odpaleniu silnika gdzie powtarza sie pomiar. Podobny efekt mozna uzyskac na kazdym akumulatorze (swiezo po ladowaniu napiecie jest jego wyzsze niz normalnie po chwili uzywania/pod obciazeniem mamy wartosci zblizone do prawdziwych).
 
Top