BMW i4, którego salon nie chce wydać [historia rozwojowa]

Beep21

Posiadacz elektryka
Cześć, nie sądziłem że to będzie mój pierwszy post na formy ale może dodam coś do dyskusji. Moim pierwszym BEV miał być właśnie i4 w konfiguracji z dopłatą. Dostałem fajny rabat w Bawaria Motors i od początku lutego 2022 czekałem aż coś się zacznie dziać, w międzyczasie koledze TM3 pod dom laweta przywiodła po 3 miesiącach od zamówienia. Pierwszy problem został zasygnalizowany po zmianach w cenniku, chciano żebym zaakceptował wyższą cenę i dają do fabryki znać że można produkować. Nie zgodziłem się argumentując że przez prawie rok czekam na samochód o określonej cenie a o jej zmianach nic nie ma w umowie. Na początku stycznia '23 trzy dni przed obniżką Tesli poprosili żebym anulował zamówienie bo oni nie są w stanie w tej cenie sprzedac auta i musi być w nowym cenniku. Podziękowałem za informację i czekam na dalszy ich ruch, nie cofnę zamówienia sam.

Podsumowując: Tesla Y RWD zamówiona, ponoć ma być w marcu. Z BMW nie skończyłem ale to zwyczajny wstyd jeździć samochodem marki która ma całkowicie w pompie klientów. Nawet nie chce myśleć ile to auto by mnie kosztowało jakbym inną decyzję podjął.
Dziwne podejście dilera. Mi otwarcie powiedziano że cena za auto może wzrosnąć max o 3% a resztę biorą na klatę
 

marco_25

Pionier e-mobilności
Zgadzam się, bardzo dziwne 🙁. Po takich rewelacjach odechciało mi się w sumie fajnego auta i bmw jako marki. W audi nigdy taki akcji nie doświadczyłem. Tesla Y w tamtym czasie była poza limitem dopłaty także wyszło i tak na koniec super.
Wydaje mi się, że zwyczajnie sukces sprzedażowy i4 (przy każdej cenie) ich przygniata, dodatkowo cena na start była chyba nieprzemyślana. Nie bez powodu Tesla to najpopularniejszy samochód elektryczny.
Życzę udanej finalizacji transakcji i frajdy z użytkowania, auto super.
 
Top