BMW iX1 - odczucia po 2 dniach użytkowania

elektryk

Pionier e-mobilności
@elektryk @Michal Kluczyk od BMW jest obsługiwany przez system i niezależny od apki. W przypadku Pixeli jest w Google Wallet. O ile wiem Tesla używa Bluetooth i apka musi działać.
Bluetooth just ważną częścią apki (która działa w tle, nie musi być włączona, nawet żeby via NFC otworzyć) - nie jest wykorzystywany tylko do kluczyka, ale zestawia połączenie z samochodem Peer To Peer i pozwala sterować nim z aplikacji nawet jak nie ma Internetu.

Poza tym zestawienie tego połączenia powoduje że komendy wykonywane są bardzo szybko bez zwłoki bo nie są wtedy przekierowywane przez Internet.

Używałem Connected Drive w BMW PHEV i komendy były wykonywane z dużym opóźnieniem, liczonym w sekundach, a czasami nawet minutach pomimo tego że stałem tuż obok samochodu.
 

vvv

Nowy na Forum
Bluetooth just ważną częścią apki (która działa w tle, nie musi być włączona, nawet żeby via NFC otworzyć) - nie jest wykorzystywany tylko do kluczyka, ale zestawia połączenie z samochodem Peer To Peer i pozwala sterować nim z aplikacji nawet jak nie ma Internetu.

Poza tym zestawienie tego połączenia powoduje że komendy wykonywane są bardzo szybko bez zwłoki bo nie są wtedy przekierowywane przez Internet.

Używałem Connected Drive w BMW PHEV i komendy były wykonywane z dużym opóźnieniem, liczonym w sekundach, a czasami nawet minutach pomimo tego że stałem tuż obok samochodu.
To może na iPhone tak jest. W Androidzie kluczyk działa nawet jak nie ma apki w telefonie zainstalowanej czy telefon jest wyładowany.
 

viallos

Pionier e-mobilności
Dzisiaj dostałem maila o takim tytule.

BMW iX1 z dopłatą do 27 000 zł w programie „Mój Elektryk”

Wygląda na wersję eDrive20 czyli mniej koni, napęd na jedną oś i jeden silnik.

Może komuś się spodoba, ale według mnie cena w okolicy YLR za taką wersję to przesada.
 

ypl

Pionier e-mobilności
Ja się wypowiem odnośnie układu kierowniczego w bmw. Moim zdaniem jest bardzo dobry, nie wiem tylko czy jeździłeś z active steering, ale pewnie tak, to jest taka opcja, że właśnie w zależności od prędkości kierownica inaczej reaguje, przy dużych prędkościach przelotowych nawet spory ruch kierownicą wywołuje niewielką reakcję auta. Przy przesiadce z tesli faktycznie może być wrażenie, że auto jest ospałe, ciężkie, nie reaguje na ruchy kierownicy. Ja z tym systemem jeżdżę od wielu lat, jak dobrze opanujesz kierowanie auta z tym systemem, to jedziesz jak po szynach, płynnie, stabilnie. Ja jak się przesiadłem do tesli to mnie żona pytała czemu tak dziwnie jadę bardzo nerwowo, szarpie, czemu auto nam trochę tańczy. Jak ze wszystkim kwestia przyzwyczajenia, ale jak tesla wypuści kiedyś po lift z takim system to dla game changer, no i jeszcze sekretna tylna oś żeby była do kompletu.
 

STMS

Posiadacz elektryka
To może na iPhone tak jest. W Androidzie kluczyk działa nawet jak nie ma apki w telefonie zainstalowanej czy telefon jest wyładowany.
no to zajebiste zabezpieczenie - nawet telefonu nie muszę odblokowywać wystarczy go ukraść i podejść do samochodu
 

Olecki

Pionier e-mobilności
no to zajebiste zabezpieczenie - nawet telefonu nie muszę odblokowywać wystarczy go ukraść i podejść do samochodu
NFC nie działa jeśli ekran telefonu jest zablokowany więc z Twojego planu za wiele nie wyjdzie.
 

Olecki

Pionier e-mobilności
Przekaż temu wyżej kto twierdzi że na androidzie jest inaczej :p
Jak nie masz ustawionej blokady ekranu to rzeczywiście zabezpieczenie marne, natomiast tekst i działaniu z rozładowaną baterią to totalna bzdura - cewki NFC w telefonie nie programuje się jak tag-ów.
 

STMS

Posiadacz elektryka
Jak nie masz ustawionej blokady ekranu to rzeczywiście zabezpieczenie marne, natomiast tekst i działaniu z rozładowaną baterią to totalna bzdura - cewki NFC w telefonie nie programuje się jak tag-ów.
ile razy mam Ci pisać aby to nie do mnie kierować tylko do tego co twierdzi inaczej - czy ty umiesz czytać ze zrozumieniem ?
 
Top