Brak kabla Type 2

Kona EV

Fachowiec
Trzeba kupować 22kW (czyli pod prąd 32A) aby się nie zdziwić na jednofazowym słupku. Wydatek większy tylko o 50zł.
Chodzi Ci o to, że jeśli na jednofazowym będzie zabezpieczenie 32A to kabel 11 kW/16A przepuści tylko 3,6 kW, a korzystając z 22 kW/32A stacja poda 7,4 kW?
Gdzie spotkałeś taki słupek? (To nie ironia pytam z ciekawości).
 

nabrU

Moderator
Chodzi Ci o to, że jeśli na jednofazowym będzie zabezpieczenie 32A to kabel 11 kW/16A przepuści tylko 3,6 kW, a korzystając z 22 kW/32A stacja poda 7,4 kW?

Dokładnie tak

Gdzie spotkałeś taki słupek? (To nie ironia pytam z ciekawości).

O ile się nastawiasz na ładowanie tylko w krajach Europy tzw. Wschodniej to OK. Możesz się jednak zdzwić na tzw. Zachodzie bo tam jest sporo słupków 7kW (o ile wierzyć mapce z Electroverse)

1752402204024.png
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Chodzi Ci o to, że jeśli na jednofazowym będzie zabezpieczenie 32A to kabel 11 kW/16A przepuści tylko 3,6 kW, a korzystając z 22 kW/32A stacja poda 7,4 kW?
Gdzie spotkałeś taki słupek? (To nie ironia pytam z ciekawości).
W PL nie ma raczej. Minusem kabla 22kW jest jego grubosc i mala elastycznosc. Ale mennekes co daja w tesli zdaje sie jest 22kW i w miare cienki i elastyczny.
 

nabrU

Moderator
U nas nie ma praktycznie takich słupków.

Wszystko OK, jak ktoś jeździ swoim EV wyłącznie po Polsce. Zaznaczyłem to w mojej wypowiedzi powyżej, więc Twój post to raczej pisanie dla pisania.
 

nabrU

Moderator
Ale jak do hotelu czy kampingu na Zachodzie zajedzie gdzie będzie słupek 7kW, to z kablem który kupił niewiele przy 3,6kW przez noc załaduje. Mam nadzieję, że teraz wszystko jasno opisałem ;)
 
Top