Brak regulacji lędźwiowej w Q2 2021

Bronek

Pionier e-mobilności
Ponoć zdrożało wiele jak nie wszystko ?? np. stal 50% styropian 50% drewno 30% itp itd/...niby to rynek budowlany ale wszystko poszło w górę .
A zaczęło się od głupich haczyków we frunku ...
 

gim-kg

Pionier e-mobilności
Domyślam się, że sprawdzili jaki % użytkowników tego używa i wyszło im ~0% :p
Nie wiem jak Wy ale ja nie używam tego w żadnym z foteli ;)
Kurde… zgadłeś. Poniżej twit Muska
 

Attachments

  • 568CA35F-8187-456F-8B60-2ABF21862195.jpeg
    568CA35F-8187-456F-8B60-2ABF21862195.jpeg
    185,1 KB · Liczba wyświetleń: 48

Bronek

Pionier e-mobilności
Mnie to wku.. nie kumam tego w Tesli w innych jakoś potrafilem szybko ustawić, tu na Chiny. Obydwoje nie ruszamy tego z żadnej ze stron. Może też dlatego że w trasy nikt z nas Tesla nie rusza?
 

krist

Posiadacz elektryka
Kurde… zgadłeś. Poniżej twit Muska
gdyby uzycie było wskaźnikiem sensowności zastosowania, to BMW zaoszczędziłoby sporo na kierunkowskazach.

co do Tesli, mnie się nie podoba to że oni kompletnie ignorują klientów, i ich zdanie na temat specyfikacji samochodu za który w końcu zapłacili. Ktoś przyjechał na jazdę próbną, pooglądał, podpisał zamówienie z bardzo szczątkową zresztą specyfikacją, a potem może tylko czekać na to co mu łaskawie producent podstawi.
Przykład: zależało mi na dobrych światłach, obejrzalem testy na YT, autorytet powiedział że poliftowe sa dużo lepsze niż przed. Więc pytam na piśmie Tesla Polska, czy jesli zamówię u was dzisiaj model 3, to jakie dostanę światła, przed czy po liftowe. I co Tesla odpowiada: Nie wiemy, nie mamy informacji z centrali. Może to śmieszne ale zależało mi żeby mieć opony Michelin PS4S, bo sa najlepsze do aut sportowych. Model Performance na takich stał, mam maila gdzie Tesla pisze: Tak, auto będzie dostarczone na oponach Michelin (bo na takich ostatnio pwszystkie przyjeżdzały) I taki psikus, przyjechało na Pirelli. I co mam nie odebrać auta, odkręcać leasing, awanturować sie z miłymi chłopakami, wyglądającymi jak studenci 5 roku Politechniki, i dorabiającymi sobie pracą w "punkcie odbioru Tesla"?
 

krist

Posiadacz elektryka
Z oponami to nawet w BMW czy innych jest różnie - chyba nikt przy samochodach masowych nie zagwarantuje co przyjdzie. Co innego FERRARI czy Lamborghini
wiem, ale przyznasz że fakt skasowania radaru, podparcia lędźwiowego, czy niepewność co do reflektorów to nie są normalne sytuacje. Bez powiadomienia nawet klienta. Przecież z tego co zrozumiałem to polskich klientów nawet o lifcie nikt nie powiadomił. Moze ktoś potwierdzi kto zamawiał jak były chromy, czy miał kontakt od tesli że przyjadą z czarnymi? Fajnie że "dołożyli" pompę, lift bagażnika czy matrycowe ledy, ale jak widać dokładanie się kończy, a zaczyna się zabieranie ;)
 

Michal

Moderator
Ja zamawiałem chrome w lipcu 2020, 16.10.2020 dostałem powiadomienie o zmianie zamówienia na model 2021 (jedyne co się zmieniło to zdjęcie na chrome-delete), a odebrałem w grudniu.
Niestety fakt, faktem - zero informacji o pompie ciepła, lift gate i nie załapałem się jeszcze na matrycowe reflektory. Do samego odbioru nie wiedziałem co dostanę i w salonie też nie mieli pojęcia co przyjdzie, ani kiedy.
Pewnie duża w tym wszystkim wina młodego salonu w Warszawie, bo zamówiłem pierwszego dnia jak ruszyła sprzedaż w PL i to była tak naprawdę pierwsza dostawa. Nie wiem jak jest teraz z takimi informacjami.
 

Bartosz

Pionier e-mobilności
Pewnie duża w tym wszystkim wina młodego salonu w Warszawie, bo zamówiłem pierwszego dnia jak ruszyła sprzedaż w PL i to była tak naprawdę pierwsza dostawa. Nie wiem jak jest teraz z takimi informacjami.
Może być tak, że sami nie mają dostępu do wielu informacji i to, że są młodym zespołem nic w tej materii nie zmienia. Natomiast na mail'e odpowiadają, a w zasadzie odpowiada zawsze Pan Michał Berus bardzo szybko.
 
Top