jarqu

Posiadacz elektryka
Bajery, obracane ekrany, ale MANUALNA KLIMA?!, kierunkowskazy na żarówkach? BYD, ARE YOU FROM THE PAAAST?!
nie za bardzo rozumiem o co chodzi z ta manualna klimą nawet w największej opcji komfort czyli taka korbą jak w starych autach (z tym że tu nowocześniej bo na ekranie ) ze ustawiasz jak mocno w tym przypadku grzałka oporowa ma grzać wnętrze na maska troche czy wcale.
 

tomasztomasz

Nowy na Forum
Wszyscy recenzenci piszą, że to małe auto - ale jest dłuższe, wyższe i tylko trochę węższe od nowego Yarisa :) rozumiem, że ma mniejszy rozstaw osi, ale naprawdę nie potrafię zrozumieć tego, że Dolphin Surf jest nazywany małym autem :)
 

jarqu

Posiadacz elektryka
Wszyscy recenzenci piszą, że to małe auto - ale jest dłuższe, wyższe i tylko trochę węższe od nowego Yarisa :) rozumiem, że ma mniejszy rozstaw osi, ale naprawdę nie potrafię zrozumieć tego, że Dolphin Surf jest nazywany małym autem :)
bo generalnie auta teraz nowe są duże, każdy z recenzentów przyzwyczaił się do dużych aut. Klienci w sumie też. 20 lat temu pewnie mówiliby zupełnie coś innego. Inna sprawa jest taka że w chinach bliźniak surfa czyli seagull jest 20 cm krótszym autem więc jeśli ktoś spojrzał na specyfikacje brata seagulla to też ma błędne dane co do wymiarów. Dodatkowo to że jest 4 miejscowy z automatu klasyfikuje go na równi z najmniejszymi autkami.
 

Belkot

Posiadacz elektryka
Dokładnie tak samo pomyślałem.

Trzeba tylko sprawdzić, czy nie ZA wąski.
W Springu się jakoś mieszczę, ale niby większy Inster był dla mnie za wąski (przez konstrukcję drzwi i słupków).

Do tego w przeciwieństwie do Leapmotor, BYD wygląda na markę która się na rynku ostanie na dłużej. więc ryzyko mniejsze.
Czytałem recenzje ze dwie osoby dorosle z przodu nie dotykają sie barkami
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Czytałem recenzje ze dwie osoby dorosle z przodu nie dotykają sie barkami
w Insterze też tak było, tyle że słupek B mocno atakował moje lewe ramię.
Do tego stopnia że Inster się zdyskwalifikował.
 

Henryk1957

Zadomawiam się
Ciekawe jakie będą dawali na niego rabaty - gdyby za wersję Comfort+lakier udało się zejść z ceną poniżej 100 tys. zł, tak w okolice 97 tys. to przełknąłbym tę fatalną klimatyzację (manual+sterowanie z ekranu), brak podgrzewania kierownicy i inne pierdoły.
 

cooler

Pionier e-mobilności
myślę ze porównanie do tesli 2 to trochę nietrafione, tesla 2 jak wyjdzie to będzie większa niż ten delfinek. 5 miejscowa, coś bardziej jak kompakt a nie autko z pogranicza segmentu B
No i dobrze, mi zależy na maluchu do miasta. Już chciałem kupić używany VW eUp, ale ten maluch go przebija wszystkim. Również ceną po dopłacie. Na to czekałem.
Przez wiele lat tylko po miescie jeździłem małą Toyotą Tercel, która była wąska, ale pojemna w środku oraz bardzo dynamiczna (920kg wagi i 97KM w automacie) i doceniam takie auta w ruchu miejskim, do tego stopnia że jeżdżąc M3 pluje sobie w brodę w stylu:
"tu bym zaparkował Tercelką, i tu i tam, a tu bym nie wystawał na ulicę etc"
3.9m to dla mnie zaleta. 9 sekund w mieście to rakieta.
Tesla na dłuższe trasy w 4 osoby, a na naprawdę długie trasy w 4-8 osób Toyota Sienna :)
 
Last edited:
Top