Coś tam niby jest ale nie wydawało mi się to specjalnie atrakcyjne więc nie drążyłem tematu.czy są jakieś opcje finansowania dla osób prywatnych?
Coś tam niby jest ale nie wydawało mi się to specjalnie atrakcyjne więc nie drążyłem tematu.czy są jakieś opcje finansowania dla osób prywatnych?
Super informacja!Wrażenia prawie same pozytywne, trochę było zamieszania w salonie bo poprzedni klient zapomniał oddać kluczyki.( Chyba tak mu się spodobał) Z autem jednym pokazowym na salonie spędziliśmy statycznie godzinę później drugim jazda testowa 1.5h. zawieszenie działa super bardzo dobrze wybiera dziury. Materiały użyte w środku są naprawdę fajne patrząc na klasę auta. Najważniejsze że wszystko jest bardzo dobrze spasowane nic nie trzeszczy i nie skrzypi. System działa szybko i sprawnie możliwości też spore, fajna nawigacja oparta na Google maps coś jak w Tesli. Spotify wbudowany I innea apki kawy nie czułem konieczności podłączania Android auto czy car Play. Sama jakość wyświetlaczy mogłaby być ciut lepsza szczególnie tego przed kierownica. Działanie klimatyzacji dziwne mam nadzieję że kiedyś aktualizacja tą poprawią coś takiego wspominał Daniel Grzyb podczas testu. Zużycie energii małe przy mocnym testowaniu zużycie było około 15kwh/100. Jutro składamy zamówienie zastanawiamy się która wersję wybrać ale chyba już wybór zapadł na środkową boost.
Słupek B mnie nie atakował jedynie kolano atakował dolny nawiew ale szybko znalazłem rozwiązanie, odsunąć dalej fotel do tyłu i wyciągając bardziej kierownice do siebie i wszystko było ok. Ja mam wzrostu 179 cm jak dla mnie miejsca aż nadto. Z tyłu miejsca dużo, niestety kosztem bagażnika ale dzięki temu można podróżować z tyłu wygodnie. Szkoda że tylnia kanapa nie jest przesuwana.Super informacja!
Jak z miejscem w środku - czy jak w niektórych małych autach atakuje cię w ramię słupek B? Ja tego nie znoszę, ale tak jest tylko w niektórych - np Panda tak miała ale Punto już nie.
Ile masz wzrostu i czy naprawdę jest tak dobrze sam za sobą jak na filmie?
Wygląda to rewelacja na miasto, 3.9m to byłby hit!
jak z tą wąskością nadwozia - rzeczywiście spryciarz miejski? Ruszanie ze świateł etc - jak szybkie jest to auto w ruchu miejskim? Wygląda na jeszcze lepszego kandydata niż MG4, choć tamten szybszy
Jak dla mnie manualna klima to wielka zaleta, kiedy rozglądałem się za samochodem byłem w stanie dopłacić za manualną ale z modeli w moim zainteresowaniu nikt nawet nie oferował takiej opcji.Bajery, obracane ekrany, ale MANUALNA KLIMA?!, kierunkowskazy na żarówkach? BYD, ARE YOU FROM THE PAAAST?!
Rozwiniesz dlaczego? Mam i takie i takie i jednak doszedłem do tego że nie chce mi się ciągle kręcić aby utrzymać stałą temperaturę.Jak dla mnie manualna klima to wielka zaleta, kiedy rozglądałem się za samochodem byłem w stanie dopłacić za manualną ale z modeli w moim zainteresowaniu nikt nawet nie oferował takiej opcji.
Ze względu na zasadę działania - w manualnej ustawiasz temperaturę nawiewu i z czasem samochód osiąga temperaturą równą lub trochę wyższą niż ustawiłeś natomiast w automatycznej dmucha zawsze z możliwie najniższą (czyli zazwyczaj około 10 stopni) do osiągnięcia ustawionej temperatury. Dla zatok większości ludzi jest to zbyt niska temperatura ale jedni odczuwają to mocniej inni słabiej, ja akurat zaliczam się do tych pierwszych. Nie jest dla mnie problemem poczekanie chwilę dłużej aż wnętrze się schłodzi, a jak już temperatura osiągnie zadaną wartość przy sprawnej klimatyzacji to manual czy automat nie ma większego znaczenia.Rozwiniesz dlaczego? Mam i takie i takie i jednak doszedłem do tego że nie chce mi się ciągle kręcić aby utrzymać stałą temperaturę.
Fakt że jedne automaty tą temperaturę trzymają (Sienna, Passat) i raz ustawionej się nie rusza, ale np w Tesli działa to bardzo słabo, ale to i tak lepsze niż ręczna regulacja
Dziękuję za wyczerpującą odpowiedź. Rzeczywiście może być jak piszesz, ja jestem z tych odpornych na wariację klimy, ale moja żona z tych mniej.Ze względu na zasadę działania - w manualnej ustawiasz temperaturę nawiewu i z czasem samochód osiąga temperaturą równą lub trochę wyższą niż ustawiłeś natomiast w automatycznej dmucha zawsze z możliwie najniższą (czyli zazwyczaj około 10 stopni) do osiągnięcia ustawionej temperatury. Dla zatok większości ludzi jest to zbyt niska temperatura ale jedni odczuwają to mocniej inni słabiej, ja akurat zaliczam się do tych pierwszych. Nie jest dla mnie problemem poczekanie chwilę dłużej aż wnętrze się schłodzi, a jak już temperatura osiągnie zadaną wartość przy sprawnej klimatyzacji to manual czy automat nie ma większego znaczenia.
Druga sprawa to doświadczenia z czyszczeniem systemów klimatyzacji gdzie automatyczne szybciej hodują patogeny i czasem czyszczenie chemiczne dwa razy w roku może być za mało.
Ja mam to samo. W swoim mam klimę automatyczną, ale tego nie lubię i cały czas używam w trybie manualnym.Jak dla mnie manualna klima to wielka zaleta, kiedy rozglądałem się za samochodem byłem w stanie dopłacić za manualną ale z modeli w moim zainteresowaniu nikt nawet nie oferował takiej opcji.
A wersja boost różni się tylko baterią od tej niższej, czy coś jeszcze?Jutro składamy zamówienie zastanawiamy się która wersję wybrać ale chyba już wybór zapadł na środkową boost.