Nie tylko najtańsza.kompletnie nie zgadzam się z przedmówcą...wersja najtańsza ma żarówki jako światła mijania i długie
Nie tylko najtańsza.kompletnie nie zgadzam się z przedmówcą...wersja najtańsza ma żarówki jako światła mijania i długie
Tylko skoro Konę idzie kupić za 130 tys, to po co chińską popierdółkę brać?Wg mnie jedyna rozsądna opcja to wersja comfort. Silnik mocny, jak w Hyundai Kona, więc do miasta idealny, na dynamiczną jazdę, zmianę pasów itp.
O jakiej ty Konie piszesz, za 130.000?Tylko skoro Konę idzie kupić za 130 tys, to po co chińską popierdółkę brać?
Różnica za mała...
Ktoś wspominał o takiej kwocie w ostatnim tygodniu na forum.O jakiej ty Konie piszesz, za 130.000?
Za 135.000, ale taki golas do miasta to udręka.Ktoś wspominał o takiej kwocie w ostatnim tygodniu na forum.
Oczywiście z małą baterią.
Ale to już z kosztem leasingu.Za 135.000
Eniro 64kwh było w ogłoszeniu po 90tys (z doplatami, pewnie 40 policzyli) tylko rocznik 2023 chyba, no i golas.Ktoś wspominał o takiej kwocie w ostatnim tygodniu na forum.
Oczywiście z małą baterią.
jak rocznik 2023 to raczej Niro Ev.....Eniro 64kwh było w ogłoszeniu po 90tys (z doplatami, pewnie 40 policzyli) tylko rocznik 2023 chyba, no i golas.
A to może, na otomoto było kilka jeszcze z 2 tygodnie temu, biały kolor, niestety bez podgrzewanych foteli i kierownicyjak rocznik 2023 to raczej Niro Ev.....
Gdzie było/jest takie ogłoszenie?