BYD oferta w Polsce

pluto

Pionier e-mobilności
W pierwszym kwartale 2025 sprzedali 530 egzemplarzy. (MG 3049, Jaecoo 1202 itd...)
Tak jak pisałem powyżej - MG, Jaecoo bazuje swoją sprzedaż na autach spalinowych - BYD na elektrycznych i PHEV wiec te statystyki nie trafione w zakresie struktury sprzedaży. To jakby np. porównać sprzedaż Toyot z Teslą i wysunąć wnioski że Toyota jest liderem sprzedaży (tylko nikt nie pisze w jakim segmencie auta, bo na przykład w elektrycznych Tesla górą, hybrydach Toyota itd. ) :)

Poniżej wywiad z wiceprezes wykonawcza BYD Stella Li m.in w zakresie planów na Polskę.

 

sebsek

Posiadacz elektryka
Tak jak pisałem powyżej - MG, Jaecoo bazuje swoją sprzedaż na autach spalinowych - BYD na elektrycznych i PHEV wiec te statystyki nie trafione w zakresie struktury sprzedaży. To jakby np. porównać sprzedaż Toyot z Teslą i wysunąć wnioski że Toyota jest liderem sprzedaży (tylko nikt nie pisze w jakim segmencie auta, bo na przykład w elektrycznych Tesla górą, hybrydach Toyota itd. ) :)

Poniżej wywiad z wiceprezes wykonawcza BYD Stella Li m.in w zakresie planów na Polskę.

Obecnie jestem w Taszkiencie i tutaj na ulicach multum chińskich aut, a większość z nich to BYD, które na miejscu ma fabrykę. Wśród aut BYD dominuje Seal U, występujący tu po nazwa Song. Naprawdę nie ma szans aby w centrum nie spotkać 1 czy 2 szt. na każdych światłach 😄
Generalnie 60% aut w stolicy to Chevrolety (spadek po daewoo), a pozostałe 35 % to chińczyki. Następnie 3% to KiA ( sporo Sportage i K5) i ostatnie 2% inne marki, ktore sa na prawdę sporadyczne. Przez cały dzień widziałem po jednej sztuce Skody, VW czy innego Forda.
 

kubatar

Pionier e-mobilności
Wśród aut BYD dominuje Seal U, występujący tu po nazwa Song. Naprawdę nie ma szans aby w centrum nie spotkać 1 czy 2 szt. na każdych światłach 😄
To tak jak Toyota w hybrydzie w Warszawie.
Walec zwany BYD. Coraz bardziej się rozpędza. Skoro mają już w PL 40 salonów to muszą zacząć masowo sprzedawać swoje samochody żeby je utrzymać. Jesli fabryki na Węgrzech i w Turcji beda produkowac lacznie 0.5 mln aut + import z chin to 5% rynku EU już w 2026 może być ich
 

radioaktywny

Pionier e-mobilności
W BYD zaczęło się podkradanie dobrych sprzedawców z innych marek.
Sam znam jeden przypadek.
Sprzedawca, którego znam już jest w Chinach i ogląda fabryki BYD.

Niech podglądają i robią notatki. Później tą chińską technologię wykorzystamy w Izerze
 

solik

Pionier e-mobilności
To aż takie problemy w Chinach na liniach montażowych, że sprzedawców z Polski biorą? 🙂

to norma u nich, wystarczy ze sprzedajesz jakies ich produkty na skale wieksza niz OLX i dostajesz zaproszenie na ich koszt
 

kubatar

Pionier e-mobilności
Artykuł o pierwszym rejsie nowej jednostki BYD do transportu aut. Do EU pewnie niedługo beda wysyłać coraz wiecej pewnie głównie PHEV a EV to raczej produkcja europejska chyba ze EU dogada sie z Chinami co do polityki celnej.
 

pluto

Pionier e-mobilności
Do Europy już kilka podobnych statków typu ro-ro przywiozło w tym roku kilka tysięcy aut elektrycznych i PHEV - ja kupiłem z drugiej takiej dostawy :)
 
Top