BYD Seal - wrażenia z jazdy próbnej

solik

Pionier e-mobilności
Ja tez jechalem, fajna pozycja za kierownica, wygodne fotele ale carplay dzialal jak chcial i multimedia Tesla ma lepsze

Byd ma mieksze zawieszenie zwlaszcza na trybie normal

Mnie zaciekawil Dolphin jako nastepca 500e, za 150k brutto elektryka foteli itp a majac 180cm siadam wygodnie za soba, wieksze auto mi w sumie niepotrzebne
 

kaktus

Posiadacz elektryka
Ja tez jechalem, fajna pozycja za kierownica, wygodne fotele ale carplay dzialal jak chcial i multimedia Tesla ma lepsze

Byd ma mieksze zawieszenie zwlaszcza na trybie normal

Mnie zaciekawil Dolphin jako nastepca 500e, za 150k brutto elektryka foteli itp a majac 180cm siadam wygodnie za soba, wieksze auto mi w sumie niepotrzebne
A nie miałeś wrażenia że całą tą konsola jest taka festynowo azjatycka?
 

solik

Pionier e-mobilności
Czy ja wiem, ja tam widze mix ID7 z Chinami

Tesla mi sie podoba z minimalistycznym wnetrzem, latwo to utrzymac w czystosci

Poki co HL jako nastepca mojej 3 z 2021 ale co bedzie jak BYD sie rozkreci, nie wiem
 

solik

Pionier e-mobilności
Przejechalem sie HL Performance i w sumie stosunek wygody do mocy jest chyba lepszy w Sealu, szkoda ze w BYD na ledach przydziadowali i nie ma matrixow

A i w BYD mozna negocjowac cene :) hmmm, poczekam na salony w malopolsce

Seal jezdzi bardziej jak BMW i4
 

solik

Pionier e-mobilności
Tak

Ja jezdzilem ta z napedem na tyl i ta z przydomkiem 3.8s na tylnej klapie

HL znam w kazdej wersji

No ale za rogiem nowy Seal, tak naprawde poza HL i Sealem wyboru nie ma jak sie chce miec sedana - i4 w porownywalnej kasie to golasek
 
Top