rawier

Posiadacz elektryka
Moim zdaniem w tym roku odsuną nowe ładowarki w EU na później i wsadzą całe moce przerobowe w budowanie sieci w USA, bo tam mogą w zamian dostać parę bln usd, a w EU wielkie nic...
Ciekawy jestem jak jest naprawdę, bo wygląda to trochę jakby PL wciąż była na peryferiach zainteresowania Tesli... bo z jednej strony następuje rozwój sieci innych operatorów, z drugiej od długiego czasu w PL nie pojawił się nowy SuC (Kraków i Białystok to centra handlowe więc korzystają z ich przyłączy oraz lokalizacji). Dobrze, że GreenWay pojawił się w nawigacji. :)
 

Michal

Moderator
W EU nadal brakuje porządnego dofinansowania na budowę stacji ładowania, a nawet jak takie się pojawia, to zgarniają je trucicieli Ionity, na których i tak nie można polegać. Tylko SuC mogłaby być prawdziwie europejską siecią ładowania samochodów.
W PL nie ma sprzedaży, to nie ma nowych ładowarek :p
 

Pabloss

Posiadacz elektryka
W EU nadal brakuje porządnego dofinansowania na budowę stacji ładowania, a nawet jak takie się pojawia, to zgarniają je trucicieli Ionity, na których i tak nie można polegać. Tylko SuC mogłaby być prawdziwie europejską siecią ładowania samochodów.
W PL nie ma sprzedaży, to nie ma nowych ładowarek :p
powoli bo powoli, ale chyba coś przybywa ?
 

nabrU

Moderator
W EU nadal brakuje porządnego dofinansowania na budowę stacji ładowania, a nawet jak takie się pojawia, to zgarniają je trucicieli Ionity, na których i tak nie można polegać. Tylko SuC mogłaby być prawdziwie europejską siecią ładowania samochodów.
Oj @Michal, a Ty znowu te teorie.... o_O
Dla ludzi mających inne EV niż Tesla, Ionity (no i może Fastned) to jedne z najlepszych, najszybszych i co ważniejsze, rozwijających się sieci ładowarek. A SuC też się rozwijają, a że nie w PL to już inna sprawa...
 

nabrU

Moderator
A a propos postępów z SuC:

 

Michal

Moderator
Średnio w PL robią 2 w roku, więc można się spodziewać dwóch ;)
 
Top