Charge myHyundai

PCtank

Zadomawiam się
Witam,
czy mi się zdaję?
Ale chyba wczoraj zmienił się kompletnie plan taryfowy w Hyundai, Kia też to dotyczy.
Nie ma już tego najdroższego abonamentu (35 zł) gdzie była stała cena za 1 kWh. (Nie korzystałem więc do końca nie jestem pewny ale wyglądał atrakcyjnie).
Pytanie czy w ogóle opłaca się z tego teraz korzystać.

1692780748126.png
 

lookash_c

Pionier e-mobilności
Zmotywowałeś mnie do zerknięcia na KiaCharge - faktycznie, taryfa "advanced" z płaską stawką zniknęła (ale od 1.06 stawki zrobiły się dla mnie nieatrakcyjne), niemniej znów do nich wrócę w taryfie "plus" z uwagi na niski abonament i dobre stawki w PowerDot (np. 1,75/kWh) - na wrześniowy weekend w górach jak znalazł.
 

PCtank

Zadomawiam się
Jak dobrze widzę to te dwa plany abonamentowe w Kia i Hyundai różnią się tylko tym że nie płaci się w tym wyższym abonamencie opłaty za sesję ładowania (2,14 zl).
Powerdot pokazuje mi cenę 2,04 zł za 1 kWh w Hyundai my charge jak klikam na ładowarki (jeszcze ich mało)
 

lookash_c

Pionier e-mobilności
Jak dobrze widzę to te dwa plany abonamentowe w Kia i Hyundai różnią się tylko tym że nie płaci się w tym wyższym abonamencie opłaty za sesję ładowania (2,14 zl).
Powerdot pokazuje mi cenę 2,04 zł za 1 kWh w Hyundai my charge jak klikam na ładowarki (jeszcze ich mało)
Popatrz raz jeszcze, bo oprócz opłaty za sesję ceny w taryfach Easy i Plus się różnią - np. PowerDot przy Decathlonie w Warszawie to odpowiednio 2,06 i 1,75 pln.
 

PCtank

Zadomawiam się
Teraz wszedłem przez przeglądarkę i widzę, bo przez aplikację się nie da za bardzo.
Cenowo PowerDot wychodzi fajnie z tym abonamentem, ewentualnie z EloCity jako rezerwa.

Ale z resztą jakoś cenowo się nie spina abonament Hyundai/Kia (Ładowanie na Green Way 2,98 zł za 1 KWh z tym abonamentem).
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Nie.
Sam korzystam z karty Kia, bo na niej idzie włączyć Ionity Power Ultra.
 
Top