Dokładnie tak. Dodatkowo należy mieć na uwadze różnice w cenie i kosztach utrzymania. Tesla nie ma tutaj konkurencjiTycan jak trochę Etron, tl super auta ale dla kierowcy i do samej jazdy. Tesle są że tak powiem, bardziej użytkowe. Cywilne
jak porównanie miejsca w środku? Tesla jednak ciasna, zwłaszcza z tyłu sam za sobą nie dał bym rady. Zdziwiłem się bo nie czuje za bardzo różnicy w środku pomiędzy S a 3. Dopiero X daje pełen komfort, ale jestem jeszcze za młody na SUVa i mam zdrowe kolana (plus mam minivana ICE do takich potrzeb).Bardzo dobry materiał. Zdecydowanie zgadzam się z podsumowaniem. Jechałem zarówno nową S-ką jak i Taycanem. Dla mnie ogólnie Tesla jest zwycięzcą.
W Tesli S zdecydowanie więcej miejsca, szczególnie na szerokość. Najbardziej to czuć z tyłu. Bagażniki w Tesli też są bardziej pojemne. Tak jak pisał Bronek, S-ka to auto na trasy dla rodziny, Taycan to auto dla kierowcy lubiącego prowadzić sportowe auto. Osobiście z zewnątrz bardziej odpowiada mi Taycan ale sumarycznie Tesla jest nie do pokonania. Biorąc pod uwagę cenę zakupu i utrzymania wybór jest dla mnie oczywisty.jak porównanie miejsca w środku? Tesla jednak ciasna, zwłaszcza z tyłu sam za sobą nie dał bym rady. Zdziwiłem się bo nie czuje za bardzo różnicy w środku pomiędzy S a 3. Dopiero X daje pełen komfort, ale jestem jeszcze za młody na SUVa i mam zdrowe kolana (plus mam minivana ICE do takich potrzeb).
A w sumie akurat Porsche jeżeli już się w ogóle Kogoś czepiać, to jest to uzasadnione, w kontekście założyciela i jego relacji z Adolfem H.Zaleta glowna Tycana, to to że nikt lub niewielu czepia się Założyciela, miejsca produkcji i samej Marki.
Tesla z Muskiem mają z punktu, jak Tusk przesrane