Ciekawe porownanie Porsche Tycan / Tesla S

Bronek

Pionier e-mobilności
Wzięli nie najdroższe Porsche aby cenowo było m/w, ale w trakcie nagrywania Tesla obniżyła znacznie cenę (o czym mówią), także...ch b strzelił z tym porównaniem..
Inne spojrzenie zawsze warto posłuchać opinii innych

 
Last edited:

Robmal

Posiadacz elektryka
Bardzo dobry materiał. Zdecydowanie zgadzam się z podsumowaniem. Jechałem zarówno nową S-ką jak i Taycanem. Dla mnie ogólnie Tesla jest zwycięzcą.
 

Robmal

Posiadacz elektryka
Tycan jak trochę Etron, tl super auta ale dla kierowcy i do samej jazdy. Tesle są że tak powiem, bardziej użytkowe. Cywilne
Dokładnie tak. Dodatkowo należy mieć na uwadze różnice w cenie i kosztach utrzymania. Tesla nie ma tutaj konkurencji
 

cooler

Pionier e-mobilności
Bardzo dobry materiał. Zdecydowanie zgadzam się z podsumowaniem. Jechałem zarówno nową S-ką jak i Taycanem. Dla mnie ogólnie Tesla jest zwycięzcą.
jak porównanie miejsca w środku? Tesla jednak ciasna, zwłaszcza z tyłu sam za sobą nie dał bym rady. Zdziwiłem się bo nie czuje za bardzo różnicy w środku pomiędzy S a 3. Dopiero X daje pełen komfort, ale jestem jeszcze za młody na SUVa i mam zdrowe kolana (plus mam minivana ICE do takich potrzeb).
 

Robmal

Posiadacz elektryka
jak porównanie miejsca w środku? Tesla jednak ciasna, zwłaszcza z tyłu sam za sobą nie dał bym rady. Zdziwiłem się bo nie czuje za bardzo różnicy w środku pomiędzy S a 3. Dopiero X daje pełen komfort, ale jestem jeszcze za młody na SUVa i mam zdrowe kolana (plus mam minivana ICE do takich potrzeb).
W Tesli S zdecydowanie więcej miejsca, szczególnie na szerokość. Najbardziej to czuć z tyłu. Bagażniki w Tesli też są bardziej pojemne. Tak jak pisał Bronek, S-ka to auto na trasy dla rodziny, Taycan to auto dla kierowcy lubiącego prowadzić sportowe auto. Osobiście z zewnątrz bardziej odpowiada mi Taycan ale sumarycznie Tesla jest nie do pokonania. Biorąc pod uwagę cenę zakupu i utrzymania wybór jest dla mnie oczywisty.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Zaleta glowna Tycana, to to że nikt lub niewielu czepia się Założyciela, miejsca produkcji i samej Marki.
Tesla z Muskiem mają z punktu, jak Tusk przesrane
 

ELuk

Pionier e-mobilności
Zaleta glowna Tycana, to to że nikt lub niewielu czepia się Założyciela, miejsca produkcji i samej Marki.
Tesla z Muskiem mają z punktu, jak Tusk przesrane
A w sumie akurat Porsche jeżeli już się w ogóle Kogoś czepiać, to jest to uzasadnione, w kontekście założyciela i jego relacji z Adolfem H.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
No, właśnie, ale czepiają się bardziej tego co mniej nawywijał.
Bo zawsze większym motorem hejtu, jest zazdrość i zawiść niż obrzydzenie i nienawiść
 
Last edited:
Top