citroen optymalizuje ofertę

p0li

Pionier e-mobilności
we wszystkich modelach upraszcza konfigurację - są 3 wersje wyposażenia zamiast 5, łączy pakiety wyposażenia itd
ponadto obniża ceny - dla niektórych modeli jest to do 6000€, dla elektryków do 1900€

zmieniono nazwy wariantów wyposażenia na You, Plus i Max. Pozostaje tylko seria e-series
Na pierwszy rzut oka nie widać żadnej różnicy między Maxem a Shine.

Cena:
Max 100 kW: 38 640€, 115 kW: 39 640€

Stara cena:
Shine 100 kW: 40,540€, 115 kW 41,540€

Jednocześnie oba silniki elektryczne są teraz dostępne we wszystkich poziomach wyposażenia (wcześniej 115 kW nie było dostępne dla Feel i Feel Pack).

Wydaje się, że zamówienia znacznie spadły albo chce wypchnąc to co wyprodukował przed przejściem na nową platformę


pełen komunikat tu:

 

danders

Zadomawiam się
Byłem w salonie w piątek, zgłaszałem reklamację popękanej skóry na fotelu, rozmawiałem z Panią u której kupowałem swoją EC4 narzekała na sprzedaż, mówiła że fabryka ma rozpędzoną produkcję a klientów brak wciskają im samochody na plac, mają wystawioną tą nową EC4X , cena katalogowa prawie 220 tys. , mają ją teraz na sprzedaż za 171 tys albo 175 tys dokładnie nie pamiętam, obniżka zacna, wyposażenie na wypasie fotele z mięsistej ekoskóry nie taka popierdułka jak w moim Shine :) , elektrycznie ustawiane fotele.
Można się tego było spodziewać, Tesla trochę namieszała z cenami.
 

p0li

Pionier e-mobilności
nie wiem z którego roku masz auto (bo nie masz w stopce - w sumie ja tez nie ;)) ale w moim shine z pierwszej serii (2021) mam tą ekoskórę, do lekkich nie należę, jeżdżę codziennie i skóra na fotelu jak z fabryki - nie mia śladów zużycia
na kierownicy też nie aczkolwiek jakby się dobrze przypatrzyć to miejscami jest bardziej wyświecona
 

danders

Zadomawiam się
nie wiem z którego roku masz auto (bo nie masz w stopce - w sumie ja tez nie ;)) ale w moim shine z pierwszej serii (2021) mam tą ekoskórę, do lekkich nie należę, jeżdżę codziennie i skóra na fotelu jak z fabryki - nie mia śladów zużycia
na kierownicy też nie aczkolwiek jakby się dobrze przypatrzyć to miejscami jest bardziej wyświecona
Sierpień 2022 r kupiłem samochód , jak byłem na przeglądzie to mówili że to normalne że pęka, wagę mamy podobną ale pracuję nad tym żeby być poniżej 90 ;) , być może dużo częściej wsiadam i wysiadam z samochodu ( 10-12 razy dziennie ) ale jest na to 2 lata gwarancji .
 

p0li

Pionier e-mobilności
mnie wartosci poniżej 100 by zadowalały :)
może w tych pierwszych rocznikach jeszcze tak nie oszczedzali na skórze? albo jak w komunie - lepsze na zachód gorsze do "demoludów"?
 

KrzysztofFly

Moderator
Sierpień 2022 r kupiłem samochód , jak byłem na przeglądzie to mówili że to normalne że pęka, wagę mamy podobną ale pracuję nad tym żeby być poniżej 90 ;) , być może dużo częściej wsiadam i wysiadam z samochodu ( 10-12 razy dziennie ) ale jest na to 2 lata gwarancji .
No u mnie 53k na liczniku, 18 miesięcy eksploatacji i także "skóra" jak nówka.
 
Top