Co dalej po Tesli? Jaki następny BEV byście wybrali?

ypl

Pionier e-mobilności
Ja też bym teraz czekał, nowy cla, bmw też pokaże niedługo neue klasse, no i chińczyki pewnie wejdą np xiaomi. Jeżeli masz czym jeździć to bym czekał.
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Nowy Smart też zapowiada się interesująco w kontekście twoich oczekiwań, jednakże zasięg mógłby być trochę większy w wersji z największą baterią.
Fajny !
Narobiles mi smaka, ale pewnie cennik mnie ostudzi ;)
 

boa

Pionier e-mobilności
Jak obserwuje znajomych teslarzy to wydaje mi się, że są dwa obozy / w jednym ci, którym wszystko pasuje, przyzwyczaili się do różnych teoretycznie nieergonomicznych rozwiązań, do systemu, nie przeszkadzają im różne kwestie typu zawieszenie, wyciszenie, a wszystko starają się przedstawiać jako zalety. Oni wybiorą kolejną tesle. Druga grupa nie przekonała się tak w pełni i widzi niedociągnięcia, nie pasuje jej ileś rozwiązań i chociaż część z nich nie przyznaje się do tego, to widziałem już zmiany marek. No i nawet w jednym małżeństwie mogą być dwa obozy obecne. Sprawa bardzo indywidualna. Niektórym tesla obrzydziła w ogóle Bev bo się sypała przy okazji. Inni zakochani i nie chcą innego auta. Ale tak sobie myślę, że jeśli tesla nie powróci na ścieżkę wyznaczania innowacji w branży, to ludzie jednak będą zauważać alternatywy
 

sebsek

Posiadacz elektryka
Jak jest budżet to pomyśl o Audi A6, a jak ma być rozsądna cena to moim zdaniem ID7 ma obecnie najlepszy stosunek jakości do ceny.
Odbierałem ostatnio id7 dla kolegi z firmy i naprawdę jest w środku zdecydowanie bardziej premium niż Q8, które używam na codzień.
 

boa

Pionier e-mobilności
Jak jest budżet to pomyśl o Audi A6, a jak ma być rozsądna cena to moim zdaniem ID7 ma obecnie najlepszy stosunek jakości do ceny.
Odbierałem ostatnio id7 dla kolegi z firmy i naprawdę jest w środku zdecydowanie bardziej premium niż Q8, które używam na codzień.
Tylko że coraz częściej słyszę (niestety) o problemach z elektrykami VAG, w tym Audi :(
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Nic. Niestety. W przyszłości liczę na chińczyki.
Podzielam zdanie . Ale ja bym zmieniał z krowy Xsa a tu Chinczyki itp panują.
Z Niemieckich tylko Porsche rokuje . Reszta się czai i to co zaproponuja za kilka lat nawet mnie nie interesuje . Bo zobaczymy .Audi nawet nie wzial bym za darmo Podobnie z VW. Jedynie VW buzz mialby szanse gdyby mial inne bebechy elektryczne itp ..
Jak czytam artykuly to same obiecanki , rendery itd ... A jak wypuszczają, to na ogół są to elektryki ale robione jak konwersje , bazujące na starej motoryzacji a takie mialem w kilkudziesięciu odsłonach i czekam na auta z jajem jak Tesla lub właśnie te udziwnione Chińskie .
Jezdze ci chwila jakimś innym elektrykiem i jakoś nawet Tm3 bardziej mnie satysfakcjonuje , a nigdy po tylu latach nie mialem takiego wrazenia w "starym" aucie . Inne nowsze zawsze mi sie lepiej podobalo od starego ...A tu ni chuchu...

Już i tak ekrany tablety nikogo nie bulwersują , eksperymenty Tesli bywając chybione ale za w realu a nie w obiecankach .Na trasy gdy ładuje się w 90% w domu , to architektura 400/800 jest mi obojętna.
Auto ma mieć 4-5 sek do setki minimum , trzymać pas, być 4x4 i przejechać 350 km po autostradzie ..i nie kosztowac ponad pół bańki , bo powyżej tej kwoty mam dodatkowe wymagania.
 
Last edited:

boa

Pionier e-mobilności
Podzielam zdanie . Ale ja bym zmieniał z krowy Xsa a tu Chinczyki itp panują.
Z Niemieckich tylko Porsche rokuje . Reszta się czai i to co zaproponuja za kilka lat nawet mnie nie interesuje . Bo zobaczymy .Audi nawet nie wzial bym za darmo Podobnie z VW. Jedynie VW buzz mialby szanse gdyby mial inne bebechy elektryczne itp ..
Jak czytam artykuly to same obiecanki , rendery itd ... A jak wypuszczają, to na o4gol sa4 to elektryki ale jak konwersje , bazujące na starej motoryzacji a takie mialem w kilkudziesięciu odslonach i czekam na auta z jajem jak Tesla lub właśnie te udziwnione Chińskie .
Już i tak ekrany tablety nikogo nie bulwersują , eksperymenty Tesli bywając chybione ale za w realu a nie w obiecankach .Na trasy gdy ładuje się w 90% w domu architektura 400/800 jest mi obojetna.
Auto ma mieć 4-5 sek do setki minimum , trzymać pas, byc 4x4 i przejechac 350 km po autostradzie ..i nie kosztowac ponad pół bańki , bo powyżej tej kwoty mam dodatkowe wymagania.
Może ogarną dużego Range’a BEV w wersji SV to będzie miłe auto (jeśli laweta nie będzie potrzebna)
 

lvlthn

Pionier e-mobilności
Dla technologii potrzebujesz Cybertrucka.
Bardziej praktyczny dla Ciebie zapewne będzie 2026 Model S

Mnie się dobrze jeździ czteroletnią trójką. Myślę, że zmienię na nowszą 3(lub Y/S/X), gdy różnice będą jeszcze większe, niż obecnie - np. steer-by-wire, AI5, zawieszenie jak w Cybertrucku...
Cybertruck? Oj nie nie nie, nie wiem czy to szczera chęc pomocy czy sarkazm, ale wykonanie cybertrucka jest tragicznie złe.
Zero wartości praktycznej, słaba rama, cena wywalona w kosmos i nie jest to sedan 😃
 
Top